هشت گیاه آپارتمانی صورتی برای دکوراسیونی رویایی

هشت گیاه آپارتمانی صورتی برای دکوراسیونی رویایی

صورتی یکی از آن رنگ هایی است که هرگز قدیمی نمی شود. این رنگ آرامش، عشق و محبت درونی را به ارمغان می آورد. در میان گیاهان داخلی، گیاهان زیبا و چشمگیر با برگ های صورتی وجود دارد که فوق العاده جذاب هستند و به زیباتر شدن دکوراسیون منزل شما کمک می کنند.

با ما همراه باشید تا زیباترین گیاهان آپارتمانی صورتی را برای شما راهنمایی کنیم:

1- کالادیوم صورتی

کالادیوم یکی از زیباترین گیاهان زینتی با برگ های نسبتا بزرگ است که اغلب به رنگ های صورتی کم رنگ، صورتی تیره و سفید ظاهر می شود. این گیاه هم در داخل و هم در فضای باز رشد می کند. گیاه کالادیوم با نام های دیگری مانند گوش فیل یا بال فرشته نیز شناخته می شود. این گیاه از خانواده گل ترومپت است و بومی برزیل است.

هشت گیاه آپارتمانی صورتی برای دکوراسیونی رویایی

۲- گل سنگ صورتی

گل رز گیاهی است با لکه های زیبا و زیبا به رنگ های صورتی، بنفش، سفید و قرمز. یکی از رایج ترین رنگ های این گیاه که در سال های اخیر بیشتر در دکوراسیون تراریوم ها مورد استفاده قرار می گیرد، صورتی است. گل سنگ دارای برگ های براق و خالدار است که در ترکیب با سایر گیاهان سبز یا خزه زیبا به نظر می رسد.

کالادیوم صورتی

3- بچه گربه کالیکو

کتنیپ کالیکو گیاهی است با ساقه های بلند و نازک و برگ های قلبی شکل در سایه های سبز، صورتی و کرم. این گیاه معمولاً در بهار شکوفا می شود و گل های سفید ریز تولید می کند. برگ های گیاه گربه ای کالیکو زمانی که در معرض نور شدید خورشید قرار می گیرند به رنگ بنفش تیره در می آیند.

گل سنگ صورتی

4- فیلودندرون پرنسس صورتی

پرنسس فیلودندرون صورتی یکی از زیباترین و مقاوم ترین گیاهان زینتی است و با بالا رفتن سن این گیاه ممکن است رنگ صورتی بیشتر و برگ های سبز کمتری مشاهده شود. این گیاه در طبیعت یافت نمی شود، یک گونه جهش یافته با رنگ صورتی ثابت است.

گربه کالیکو

5- فیتونیا صورتی

فیتونیا که با نام‌های پوست مار، برگ نعناع و گیاه معرق نیز شناخته می‌شود، گیاهی زینتی از خانواده پاخورسیان است. این گیاه زینتی دارای ساقه های کرک دار خزنده و برگ های بی کرک سبز، قرمز، نارنجی و صورتی با رگبرگ های سفید است.

پرنسس صورتی فیلودندرون

6- کلاطیه روزی

Calathea Rosy یکی از رنگارنگ ترین و محبوب ترین گونه های گیاه Calathea است که دارای برگ های سبز بیضی شکل و رنگ صورتی زیبا در وسط آن است. این گیاه در ابتدا مینیاتوری است اما نوع بالغ آن تا 50 سانتی متر رشد می کند.

فیتونیا صورتی

7- یاقوت فیکوس الاستیکا

فیکوس الاستیکا یکی از گیاهان آپارتمانی زیبا است که دارای برگ های چرمی درشت است و ترکیبی از رنگ های یاقوتی، سبز و مشکی بر روی برگ های آن دیده می شود. این گیاه مقاوم بومی هند و اندونزی است و نگهداری از آن سخت نیست.

کلاطیا رزی

8- آگلونما صورتی

Aglonema صورتی یا Aglonema Prestige گیاهی همیشه سبز از خانواده Araceae است. این گیاه دارای برگ های زیبا و متنوعی است که در سایه های کرم، صورتی، قرمز و سبز پراکنده و بر روی ساقه های صورتی قرار گرفته اند. آگلونما یک تصفیه کننده هوا موثر است و می تواند بسیاری از آلاینده های رایج هوای داخل ساختمان از جمله بنزن و فرمالدئید را از بین ببرد.

آگلونما صورتی