همراهی ماهرشالا علی با دایناسورها/بازیگر اسکار در دنیای ژوراسیک

همراهی ماهرشالا علی با دایناسورهابازیگر اسکار در دنیای ژوراسیک

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، ماهرشالا علی بازیگر برنده اسکار در حال مذاکره برای ساخت دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» برای یونیورسال است. اسکارلت جوهانسون، جاناتان بیلی، مانوئل گارسیا رولفو و روپرت فرند هم اکنون در این فیلم حضور دارند.

به گزارش مهر از ورایتی، گرت ادواردز کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت که هنوز عنوان آن اعلام نشده است. فیلمنامه نویس اصلی «پارک ژوراسیک»، دیوید کوپ، فیلمنامه این فیلم را نوشته و یونیورسال قصد دارد این اکشن ماجراجویی را در تاریخ 2 ژوئیه 2025 در سینماها عرضه کند.

جزئیات داستان هنوز فاش نشده است، اما انتظار می رود این فصل جدید پس از سه فیلم «پارک ژوراسیک» و سه فیلم «دنیای ژوراسیک»، آغاز یک سه گانه جدید باشد. در سال 2022، «سلطه جهانی ژوراسیک» یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت و سه گانه دنباله های فیلم اصلی را به پایان رساند.

از زمانی که استیون اسپیلبرگ در سال 1994 پارک ژوراسیک اصلی را ساخت، این سریال درباره حیوانات ماقبل تاریخ به یکی از بزرگترین تولیدات یونیورسال در 30 سال گذشته تبدیل شده است. فراتر از موفقیت در باکس آفیس در سراسر جهان، ژوراسیک الهام بخش پارک های موضوعی و سواری های متعددی نیز بوده است.

اسپیلبرگ ارتباط خود را با این سریال قطع نکرده است و این فیلم را با شرکت خود Amblin Entertainment تولید خواهد کرد.

ماهرشالا علی برای فیلم های «مهتاب» و «کتاب سبز» برنده دو جایزه اسکار شد. او اخیرا در کنار جولیا رابرتز و اتان هاوک در تریلر آخرالزمانی نتفلیکس “Leave the World Behind” ایفای نقش کرد و صداپیشگی شخصیتی در مجموعه انیمیشنی سونی Spider-Verse را بر عهده گرفت. او در عرصه تلویزیون نیز فعال است و با «رامی»، «کارآگاه واقعی» در شبکه HBO و «خانه پوشالی» در نتفلیکس شناخته شده است.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین