همراه با خوانندگان قدرتمند تری گیلیام/جانی دپ، درایور و جف بریجز

همراه با خوانندگان قدرتمند تری گیلیامجانی دپ، درایور و جف

به گزارش آنلاین، تری گیلیام در تلاش برای تامین مالی برخی از آخرین پروژه های خود آنقدر زمان سختی داشت که نشان از بازنشستگی خود داد. با این حال گفته می شود این کارگردان فیلمی جدید و شاید آخرین فیلم سینمایی خود به نام «کارناوال آخر روز» را جلوی دوربین خواهد برد.

اضافه شده است که جانی دپ که گفته می شود نقش شیطان را در «کارناوال در پایان روزها» بازی می کند، حالا جف بریجز، آدام درایور و جیسون موموآ نیز به او اضافه شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از World of Reel، گیلیام می گوید که تولید فیلمش از ژانویه 2025 آغاز می شود.

وی گفت: در تلاش هستیم تا زمان و مکان دقیق کار را مشخص کنیم. فیلمبرداری در حال حاضر برای ژانویه برنامه ریزی شده است و برای تکمیل بازیگران به یک زن نیاز داریم و پیچیده خواهد بود زیرا باید واقع بینانه باشد و بسیار گران تمام می شود! بیایید ببینیم چه اتفاقی می افتد، اما این یک سناریوی خوب است.

حضور دپ فرصت بسیار خوبی را برای گیلیام ایجاد کرد تا از طریق اروپا تامین مالی لازم برای این فیلم را به دست آورد. وی در مصاحبه ای جدید با مجله فرانسوی فاش کرد که بودجه این فیلم حدود 30 میلیون دلار خواهد بود.

گیلیام درباره داستان «کارناوال…» که آن را کمدی توصیف کرد، گفت: این یک داستان ساده درباره نفرین شدن بشر برای نابودی زمین و باغ های زیبای آن است.

آخرین فیلم بلندی که گیلیام کارگردانی کرد، مردی که دن کیشوت را کشت در سال ۲۰۱۸ بود که بیش از دو دهه را صرف ساخت آن کرد. شکست تجاری این فیلم دلیلی است که گیلیام نتوانست برای پروژه های بعدی خود تهیه کننده پیدا کند. فیلم های او در 25 سال گذشته هم از نظر انتقادی و هم از نظر تجاری شکست خورده اند.

تری گیلیام، 83 ساله، شخصیتی حیاتی در اوج زندگی حرفه‌ای خود بود، به‌ویژه زمانی که با یونیورسال برای آخرین شاهکارش، برزیل 1985 مبارزه کرد. او همچنین تهیه کنندگی فیلم های دیگری چون «مونتی پایتون و جام مقدس»، «ترس و نفرت در لاس وگاس» و «12 میمون» را بر عهده داشته است.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین