واقعیت ازدواج پارسا پیروزفر با هانده ارچل بازیگر ترکیه ای چه بود؟

ماجرای ازدواج هانده ارچل و پارسا پیروزفر واقعی بود؟

به گزارش انتخابتو، پس از اکران فیلم مست عشق در ایران و ترکیه، شایعاتی مبنی بر ازدواج هانده ارچل بازیگر و مدل ترکیه ای با پارسا پیروزفر بازیگر خوش تیپ سینما و تلویزیون مطرح شد و این موضوع با واکنش های زیادی همراه بود. در حالی که برخی کاربران در فضای مجازی این دو هنرمند را لایق یکدیگر می دانستند، برخی دیگر از رابطه پارسا با این بازیگر ترکیه ای ابراز نارضایتی می کردند تا اینکه عکس عاشقانه کیمیا خاتون به همه شایعات پایان داد. عکسی که هانده ارچل را در کنار نامزدش در مراسمی نشان می دهد وضعیت عشقی هانده ارچل را تا حدودی مشخص می کند.

اختزدان خبر درباره این موضوع نوشت: چندی پیش خبری مبنی بر خواستگاری هانده ارچل از پارسا پیروزفر در فضای مجازی منتشر شد. بر اساس اخبار منتشر شده، حضور هانده ارچل و پارسا پیروزفر در نقش های اصلی مورد توجه این بازیگر قرار گرفت. سینمای ایران

پس از انتشار این خبر شایعات زیادی در فضای مجازی از جمله ازدواج این دو هنرمند و رد درخواست این بازیگر توسط متواضع ترین بازیگر ایرانی مطرح شد اما این بازیگر مثل همیشه به این موضوع واکنشی نشان نداد. با این حال، هانده ارچل اخیراً با نامزدش در مراسمی شرکت کرده و شایعه ازدواج او با مولانا مست را اشتباه گرفته است.

هانده ارچل در 23 نوامبر 1993 در بالیکسیر به دنیا آمد. مادرش آلمانی، پدرش ترک تبار و یک خواهر به نام غمزه دارد.

هانده ارچل به عنوان مجری و بازیگر در ترکیه فعالیت می کند و با بازی در فیلم های آفتاب کیزلار، Aşk Sana ناگفته، در من بکوب، عزیزا، مست عشق و … شناخته شده است.

2323

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین