از ترمیم موفقیت آمیز دریچه میترال قلب بدون نیاز به جراحی باز تا اولویت تولید داخلی بر صادرات.

از ترمیم موفقیت آمیز دریچه میترال قلب بدون نیاز به

نماینده بویار احمد، محمد بهرامی، دانا و مارگون در شورای اسلامی وی در مراسم افتتاح سه پروژه مخابرات روستایی در شهرستان بویراحمد گفت: ارائه خدمات در سطح روستاهای فقیر و دورافتاده نیازمند همت مدیران کوشا و مصمم است.

وی در ادامه سخنان خود اینگونه بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، توسعه شبکه اینترنت در روستاهای دورافتاده محروم از وام مسئولیت اجتماعی تسریع می یابد.

نماینده بویار احمد دنا و مارگون وی با اشاره به ظرفیت وام مسئولیت اجتماعی در شورای اسلامی، بر تلاش و فعالیت مدیران برای خدمت رسانی بهتر به روستاها تاکید کرد و گفت: مدیران باید از همه ظرفیت ها برای خدمت رسانی بهتر به روستاها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: اعتبارات خوبی از حوزه مسئولیت اجتماعی با برنامه ریزی های انجام شده برای خدمت رسانی بهتر به روستاها و مناطق دورافتاده این استان در حال ارزیابی است.

محمود رادمنش، مدیر کل ارتباطات، فناوری و اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد وی در ادامه گفت: دو طرح افتتاح و یک طرح برای برقراری عدالت ارتباطی در روستاهای کم برخوردار و فقیرنشین اجرا شده است. در این مراسم دو طرح بهبود طرح ایستگاه سیار روستای چشم پهن و اینترنت محمود آباد اجرا شد. روستا و روستای محتر به بهره برداری رسید.

در کهگیلویه و بویراحمد مبارزه برای ارتباط در تمامی روستاهای بالای 20 خانوار تا رسیدن به نقطه سبز ادامه دارد. هم اکنون 98.5 درصد روستاهای بالای 20 خانوار کهگیلویه و بویراحمد از کمک های بالاتر بهره مند هستند. -خدمات اینترنت سریع

طارمی و جهانبخش بهترین های کنفدراسیون فوتبال آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در جدیدترین گزارش خود از بازیکنان آسیایی شاغل در لیگ های اروپایی، بازیکنانی را که با تیم های خود به مقام قهرمانی دست یافتند، مورد بررسی قرار داد. در بین اسامی، نام مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو نیز به همراه این تیم در جام مقدماتی قرار گرفت و علیرضا جهانبخش نیز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. وینگر فاینورد هلند هم که با تیمش قهرمان جام حذفی شد دیده می شود.

در محتوا سایت اینترنتی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره طارمی گفت: قرارداد چهار ساله مهاجم ایرانی با پورتو به پایان رسید و او موفق شد گلی را به ثمر برساند که در فینال جام حذفی جام حذفی پرتغال را برای تیمش به ارمغان آورد.

بازیکن 31 ساله به غول می رود بیا دیگه یعنی پیوستن به تیم اینتر. طارمی در فصول 2020-2019 و 2023-2022 بهترین گلزن لیگ پرتغال بود و توانست با پورتو قهرمانی های زیادی را به دست آورد.

این سایت اینترنتی وی در مورد علیرضا جهانبخش نوشت: با همراهی علیرضا جهانبخش فاینورد با پیروزی برابر نایمخن آنها موفق به کسب جام حذفی شدند. او در این فصل است فاینورد او کمک بزرگی بود و فصل گذشته موفق شد قهرمان لیگ هلند شود.