وزیر بهداشت: آیت الله رئیسی در خدمت به سلامت جامعه پیشگام بود

وزیر بهداشت آیت الله رئیسی در خدمت به سلامت جامعه

انتخابتو، متن کامل پیام تسلیت بهرام عین اللهی به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه به شرح زیر است:

«به نام خداوند بسیار مهربان است، بسیار مهربان است

از جانب مومنان رجال حق داشتند چی قول دادند الله در بالا مقداری از جانب قضاوت کنید ما خوشمون میاد و در میان آنها از جانب او منتظر است ژست بگیر آنها تغییر کردند جایگزینی

آمدن از میان مردم، شادی ها و غم ها را در کنار هم تجربه کردند، برتری شب بر روز را برای ترقی و رشد تشخیص ندادند و سرانجام شهادت در راه خدا در سخت ترین مناطق این مرز پرجمعیت. آخرین امانت الهی خود را که جانش بود، بر اساس نهاد اخلاص داد; از معبد خورشید خراسان که افتخار خدمت داشت تا کوه های بلند آذربایجان که پیکرش را در آغوش گرفت. سرتاسر ایران زمین همیشه با افتخار شاهد زحمات مردی است که به یاد شهیدش افتخار می کند.

اساتید و همکاران نظام سلامت در این سالهای پرتلاش خدمت متوجه شدند که شهید والامقام در خدمت به سلامت جامعه پیشگام بوده و در نهایت جان مادی آن شهید بزرگوار فدای پیشرفت، امنیت و سلامتی شده است. ایران اسلامی

بی شک این رویداد جانگداز نقطه عطفی در افزایش وحدت و همبستگی ملی بین نخبگان و مردم خواهد بود و تمامی نهادهای دولتی از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به روند ارائه خدمات افتخار خواهند کرد. ایران اسلامی.

شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی، آیت الله آل هاشم، حسین امیرعبداللهیان و یاران گرانقدرشان را به امام عصر (عج) تسلیت عرض می کنم.ajرهبر معظم انقلاب، مردم شریف و قدرشناس و جامعه محترم، برای این شهدای سرافراز، ملت ایران اسلامی و خانواده بزرگوارشان صبر و سلامتی مسئلت دارم.