چرا آمون ساخت سریال اسپین آف مرد عنکبوتی را متوقف کرد؟

چرا آمون ساخت سریال اسپین آف مرد عنکبوتی را متوقف

Silk: Spider Society بر ماجراهای سیندی مون، ابرقهرمان کره ای-آمریکایی تمرکز کرد. فیل لرد و کریس میلر، تهیه کنندگان Spider-Man: Across the Spider-Verse، نقش مهمی در تولید این اسپین آف Spider-Man داشتند و از سال 2022 روی آن کار می کردند.

ویجیاتو نوشت: اکنون Deadline گزارش می دهد که آمازون برنامه ای برای ساخت Silk: Spider Society دیگر ندارد. آنجلا کانگ، که در سریال مردگان متحرک کار می کرد، قرار بود مجری سریال Silk: Spider Society باشد. با این حال، قرارداد آنجلا کانگ با استودیوی آمازون ام جی ام همچنان معتبر است.

ظاهرا دلیل اصلی لغو این پروژه سریال Spider-Man Noir با بازی نیکلاس کیج خواهد بود. Oren Yüzil (که تجربه کار در Mortal Kombat را دارد) و Steve Lightfoot (که تجربه کار در Punisher را دارد) دو شورانر سریال Spider-Man Noir خواهند بود. این اسپین آف Spider-Verse بر روی کیج تمرکز دارد که با گذشته قهرمانانه خود در دهه 1930 مبارزه می کند.

سیندی (با نام مستعار سیلک) ده سال پیش در کمیک های مارول ظاهر شد. او یکی از همکلاسی های پیتر پارکر بود و توسط عنکبوت رادیواکتیو گزیده شد که به پیتر توانایی های عنکبوتی او را داد.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین