گیاهانی که هر خانه ای به آن نیاز دارد

گیاهانی که برای هر خانه‌ای لازم است

اخیراً مراقبت از گل و گیاه در منزل یکی از مهمترین کارهایی است که می توان برای شیک ساختن طرح و دکور انجام داد زیرا این گیاهان می توانند هر مکانی را که قرار دارند زیبا و خاص جلوه دهند تا کسی مزاحم نشود. آنها آدم باور می کند که این همه زیبایی به دلیل وجود آنهاست، حتی اتفاقاً شاید جزو گیاهان آپارتمانی ارزان قیمت هستند و آنقدرها هم گران نیستند اما زیبایی خاص و منحصر به فردی که دارند دلیل ویژگی بارز آنهاست. و زیباسازی برای آنها امری بسیار ساده و آسان است پس اگر گل و گیاه ندارید بدون معطلی از آنها مراقبت کنید و یا اگر تعدادشان کم است وقت آن است که به فکر افزایش آنها باشید.

البته گل و گیاه دیگر فقط در خانه دیده نمی شود، در انواع محیط های سرپوشیده از ادارات گرفته تا بیمارستان ها و بانک ها می توان گیاهان مناسب برای محل کار را دید، بنابراین حضور این زیبایی ها عادی شده است. فرقی نمی‌کند در چه محیطی باشند، اما باید توجه داشته باشید که در کجا نگهداری می‌شوند، مثلاً اگر برای حمام است، آن‌هایی که رطوبت بالا را دوست دارند باید با توجه به در دسترس بودن انتخاب یا انتخاب شوند. او با بررسی اینکه آیا خون ما منعکس کننده، دوست داشتنی یا نور دوست است، نتیجه را ایجاد کرد تا بهترین را پیدا کند.

اما در این بین، در حال حاضر یک مشکل وجود دارد. گیاهان جدا از زیبایی خانه و محیط اطراف، تعدادی گیاه آپارتمانی خوش یمن نیز دارند که نگهداری از آنها در فنگ شویی بسیار توصیه می شود که مایلیم تعدادی از آنها را با شما به اشتراک بگذاریم. بگذارید شما را معرفی کنیم تا انرژی مثبت را جذب کنید پس در ادامه با ما همراه باشید.

درخت پول یکی از گیاهان خوش شانس خانه است

درخت پول یا پاچیرا درختچه ای در نظر گرفته می شود که ساقه های آن اغلب در هم تنیده شده و در نتیجه ظاهر زیبایی برای این گیاه ایجاد می کند. شاید این داستان برای شما جالب باشد که چرا پاچیرا را درخت پول می نامند و چرا آن را به فال نیک گرفته اند. می گویند در قدیم مردی فقیر بود که آرزوی ثروتمند شدن را داشت و راهی سفر شد. برگردیم به خونش، بوته عجیبی سر راهش هست و دیدنش به فال نیک می گیرد و گیاه را به خانه اش می برد و بعداً با فروش بذرش ثروتمند می شود و از آن زمان خیلی ها آن را زیبا می بینند. و علفی مخصوص به نشانه ی غنی شدن، و از داشتن آن در خون لذت می برند.

با حفظ گیاهان آپارتمانی خشک شده آشنا شوید

علاوه بر این، اگر در اطراف شما فردی است که تازه شروع به کار کرده است، توصیه می کنیم پاچیرا را به او هدیه دهید و داستان این گیاه را برای او تعریف کنید تا با انرژی مضاعف کار خود را شروع کند. مطمئن شوید که برای ایجاد این جلوه باید سه تا پنج شاخه از آن بافته شود.

کوردلین یکی از گیاهان خوش شانس خانه است

یکی دیگر از گیاهانی که برای بسیاری از افراد خوش شانس است، کوردیلین است که تنوع رنگی زیادی دارد و ظاهری خاص و زیبا به آن می بخشد. با این حال، در مورد این گیاه خوش شانس، بسیاری از مردم بر این باورند که کرودلین قدرت خاصی دارد و می تواند شادی را به خانه شما بیاورد! علاوه بر این، اگر دو گلدان از این گیاه در خانه وجود داشته باشد، محبت و محبت بین اعضای خانواده بیشتر و مشاجره ها کاهش می یابد.

اسپاتی فیلوم یکی از گیاهان خوش شانس خانه است

بیایید به اسپاتی فیلوم دوست داشتنی برسیم که یکی از گیاهانی است که با نگهداری از آن می توان شانس را به سوی خود جلب کرد، به عقیده بسیاری آرامش مردم را افزایش می دهد و با نگه داشتن آن روحیه خوبی نیز پیدا می کنید و زیبایی باورنکردنی آن می تواند یکی از آنها باشد. دلایل این امر آنقدر زیاد است که هر بار که آن را می بینید لال می شوید از دیگر مزایای این گیاه، تصفیه‌کنندگی بالاست و به همین دلیل استفاده از آن در اتاق خواب بسیار توصیه می‌شود.