آخرین حضور ثریا قاسمی در سریال جدید طنز

آخرین حضور ثریا قاسمی در سریال جدید طنز

به گزارش انتخابتو – «تانک خورها» سریالی به کارگردانی پرویز شیخ طادی، تهیه کنندگی ایرج محمدی و نویسندگی محمدصادق رمضانی مقدم در گروه تولید تاریخی سیمافیلم است و هم اکنون در حال تصویربرداری است.

«تانک خورها» سریالی ساخته شده در حوزه دفاع مقدس با چاشنی طنز و فضایی جدی است. آرش مجیدی، سروش جمشیدی، بهراد خرازی، علیرضا استادی، احمد نجفی، ثریا قاسمی از جمله بازیگران این سریال هستند. مهدی نقویان رئیس سیمافیلم پیش از این بارها نام «تانک خورها» را مطرح کرده بود و یک بار گفته بود که این سریال درباره «تاسیس گردان زرهی 77 خراسان» است.

آخرین حضور ثریا قاسمی در سریال جدید طنز

پرویز شیخ طادی در چند دهه اخیر حضور فعالی در سینما داشته است، اما در سال‌های اخیر به تصویربرداری سریال‌ها روی آورده و سعی کرده به قهرمانان بپردازد. دو سریال از سریال های ساخته شده برای تلویزیون، سریال «بانوی سردار» درباره یکی از قهرمانان ایران و سریال «آتش در گلستان» که داستانی حماسی در کردستان با محوریت مرضیه حدیدچی را روایت می کند. .

آرش مجیدی اگرچه این روزها کمتر فعال شده است، اما به زودی به عنوان بازیگر اصلی فصل 3 سریال «سرزمین کهن» ظاهر می شود. سریالی که حدود 10 سال پیش کلید خورد و از سال گذشته از شبکه شف پخش می شود. مجیدی یکی از بازیگران اصلی «تانک خورها» است و بازیگران دیگری نیز در کنار او بازی می کنند.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین