آقای بیرانوند! شما قطعا در این بازی شهروند نیستید

آقای بیرانوند شما قطعا در این بازی شهروند نیستید

علیرضا بیرانوند که از شکست شب گذشته تیمش مقابل فولاد عصبانی بود، سعی کرد خودش و تراکتورسازی اش را به مکان جدید در منطقه مختلط ورزشگاه تبریز برساند.


بهترین برای: علیرضا بیرانوند که از شکست شب گذشته تیمش مقابل فولاد عصبانی بود، سعی کرد خودش و تراکتورسازی اش را به مکان جدید در منطقه مختلط ورزشگاه تبریز برساند. او که در حال حاضر 20 میلیارد به پرسپولیس بدهکار است، اظهار نظر کرد. او گویا از 5 میلیارد نفری که «شیرینی» در هیئت مدیره پرسپولیس هستند نام برد، اما در واقع قانون چیزی به نام «شیرینی» نمی شناسد و همه اینها در ردیف «رشوه» قرار می گیرد و بیرانوند گفت: «شما هم». به هیئت انضباطی بروید و در این مورد بحث کنید.» اجازه دهید سخنوران اظهارات خود را بیان کنند.

اما در پایان 7 هفته تراکتور نسترآره با 5 گل در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت و پرسپولیس با یک بازی غایب با زدن 2 گل بدون بیرانوند در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت. در واقع جدایی علی بیرو از پرسپولیس لطمه ای به ساختار این تیم وارد نکرد و شاید تراکتور نیز با این حاشیه ایجاد شده توسط تک نفره دچار مشکلات بزرگی شود. علیرضا بیرانوند که عموماً مدعی است در بهترین نسل تیم ملی بازی کرده، تاکنون چه افتخاراتی در سطح ملی کسب کرده است؟ در واقع او از سال 2014 در این تیم حضور دارد. این نسل سه جام جهانی و سه جام ملت ها را به خود دیده است. اگر موفقیت ایران در جام جهانی را صعود از مرحله گروهی بدانیم، برخلاف عربستان، کره، ژاپن و استرالیا، نتوانستیم به چنین موفقیتی دست پیدا کنیم و در جام ملت ها به خودمان باختیم تا حریف. بهترین نسل تیم ملی که آقای بیرانوند نام برد، الان به طور میانگین بالای 30 سال سن دارد و بعید است حتی اولین موفقیتش را هم کسب کند!

آقای بیرانوند! شما قطعا در این بازی شهروند نیستید

ایمن در برابر ظرفیت کم!

رسانه ورزشی درباره حواشی بی پایان بیرانوند نوشت: ویدیو را تماشا کنید؛ این تنها بخشی از شاهکارهای دو فصل اخیر علیرضا بیرانوند دروازه بان جاه طلب است که ماه هاست سوژه اصلی فوتبال ایران بوده و اخیرا به لطف جادوی فدراسیون اجازه ادامه فوتبال را پیدا کرد. فیلدها ما کاری به قضاوت خوب در کتاب های فدراسیون مهدی تاج نداریم. سوال اینجاست؛ آیا واقعاً این همه درگیری، اغواگری، ریختن پول بر سر کیفیتی از این قبیل اتفاق افتاده است؟ البته زمانی بیرانوند را دروازه بان خوب و قابل اعتمادی می دانستند اما این مربوط به دورانی بود که هنوز سرگیجه نداشت و خودش را مرکز دنیا نمی دانست.

داستان این سال های دروازه بان کاملا متفاوت بود. توهم و بی تفاوتی شهرت از یک سو و مشاغلی مانند مدلینگ، بارها و مافیا از سوی دیگر، دروازه بان اول تیم ملی را به جایی رسانده است که انواع گل های آزاد را دریافت می کند و حتی نمی تواند گلی را دریافت کند. هدف گزیده شده توسط کک هر چقدر خرابکاری می کند خیالش راحت می شود که یکی مثل زنوزی پیدا می شود که دروازه بان خوب فصل قبل را نیمکت نشین کند و به خاطر «نام» او پول خرج کند. اگر تراکتورسازی تا اینجای فصل طعم پیروزی در خانه را نچشیده است، یکی از مهم ترین دلایل این موضوع خود بیرانوند است. این دروازه بان که مقابل پرسپولیس و ذوب آهن تک شوت خود را واگذار کرد، امروز هم دو گل بدتر از فولاد به ثمر رساند. از جام ملت ها بگذریم که برای استاد قطری شکوفایی به ارمغان آورد و نتوانست به هیچ حریفی «نه» بگوید. ایمن در برابر ظرفیت کم …

آقای بیرانوند! شما قطعا در این بازی شهروند نیستید

نظر کاربران در مورد بیرانوند چیست؟

وی به اعتراف عجیب جونیور بیرانوند اشاره کرد: بیرانوند که از ۴ ماه حبس تبرئه شده بود به ارتشا اعتراف کرد و حالا ممکن است با ۱ سال محرومیت مواجه شود!

آرمین طرفدار پرسپولیس است: ما این مرد را از بلژیک نجات دادیم. در حالی که نیمکت نشینش فوتبالش خراب شده بود، او را برگرداندیم و بارها به او زمان دادیم و باز هم هواداران با تمام رفت و آمد به او بی اعتنایی کردند اما نتیجه این شد! برای آقای بیرانوند متاسفم.

: علیرضا بیرانوند برای ورود به کتاب رکوردهای گینس به دنیا آمد، چرا او را به تیم ملی دعوت می کنند؟!

و سارا: ای کاش تیم ملی از دست چنین بازیکنانی خلاص می شد. با همه اینها ما اصلا از بازی های تیم ملی لذت نمی بریم…





نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.








ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 8.9 میلیون تومان






به گزارش رسانه انتخابتو