آل پاچینو در تهران «در جستجوی ریچارد»

آل پاچینو در تهران در جستجوی ریچارد

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، فیلم تئاتری «به دنبال ریچارد» به کارگردانی آل پاچینو در سینماتک خانه هنرمندان ایران اکران می شود.

به گزارش ایسنا، بیست و نهمین برنامه از سلسله اکران فیلم های تئاتر پیشرو با همکاری انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتری «در جستجوی ریچارد» اختصاص دارد. “و این فیلم چهارشنبه 11 آبان ساعت 1403 برگزار می شود و در اکران می شود. 17 هنرمند ایرانی در خانه سینما اکران می شوند.

پس از نمایش فیلم، عباس غفاری (مجری) و دکتر. جلسه ارزیابی با حضور رامتین شهبازی (مدرس و منتقد تئاتر) برگزار می شود.

آل پاچینو در این فیلم مخاطب را با دنیای شکسپیر و به خصوص اپیزود سوم آشنا می کند. او سعی دارد شخصیت ریچارد را معرفی کند. او در این فیلم به عنوان بازیگر و کارگردان در مراحل تولید و تمرین نمایش ریچارد سوم شرکت می کند. پاچینو در حین تحلیل متن سعی می کند دشواری های ایفای نقش ریچارد را بهتر درک کند.

این فیلم شامل مصاحبه هایی با بازیگران و کارشناسان ادبی است که درباره شکسپیر و تأثیر او بر هنر و ادبیات معاصر بحث می کنند. نگاهی به تمرینات، پشت صحنه و نگاهی به اجرای نمایشنامه ریچارد سوم در کنار تحلیل های فلسفی و روانشناختی این فیلم را به یک اثر هنری چندوجهی تبدیل می کند.

آل پاچینو بازیگر مشهور آمریکایی نامی مطرح در دنیای تئاتر و همچنین شهرت او در سینما است. او فعالیت های مهمی در عرصه تئاتر دارد که بخشی از زندگی حرفه ای او را تشکیل می دهد.

او در دهه 1960 وارد دنیای تئاتر شد و با حضور در نمایشنامه های تئاتری چون «بیا و بخوان» (1967) و «ردنک برونکس را می خواهد» (1968) به شهرت رسید. آل پاچینو در نمایش‌های دیگری مانند «آیا ببر کراوات می‌بندد؟»، «کامینو رئال»، «ریچارد سوم»، «مقدمات پائولو هومل»، «بوفالوی آمریکایی»، «ژولیوس سزار»، «کافه چینی» حضور داشت. . “سالومه”، “یتیمان”، “تاجر ونیز”، “گلنگری گلن راس” و “عروسک چین” ظاهر شدند. او آخرین بار در سال 2017 در نقش تنسی ویلیامز، داستان‌نویس و نمایشنامه‌نویس آمریکایی در مجموعه تلویزیونی «خدا نگاه کرد» روی صحنه رفت.

پاچینو “آیا ببر کراوات می بندد؟” او در سال 1969 برای بازی در این فیلم برنده جایزه تئاتر تونی شد.

۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین