آمار وحشتناک مسافرانی که به این استان می رسند

آمار وحشتناک مسافرانی که به این استان می رسند

به گزارش انتخابتو، یوسف نوری روز جمعه در حاشیه نشست رامسر که چالش های غرب استان مازندران در آن بررسی شد، مدل مالی تدوین شده برای اجرای پروژه بزرگراه چالوس رامسر را یکی از پروژه های موفق در این شهرستان ارزیابی کرد. منطقه وی در این حوزه تاکید کرد: داشتن مدل مالی پشتوانه اجرایی طرح است و موفقیت آن به اجرا کمک می کند.

به گزارش ایرنا، وی با انتقاد از اجرایی نشدن برخی تصمیمات سفر دولتی استاندار وقت به این شهرستان در تیرماه سال گذشته خاطرنشان کرد: در این سفر 22 طرح به تصویب رسید. اگرچه بخش قابل توجهی از این طرح ها هنوز وارد فاز اجرایی نشده است، اما لازم است هر چه سریعتر به مرحله واگذاری رفته و اعتبار لازم برای اجرای آن تامین شود.

وی در بخشی دیگر مشکل تامین نیروی انسانی متخصص را یکی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان رامسر برشمرد و اظهار داشت: برای رفع این مشکل مقرر شد ساختمان های ویلایی بیمارستان برای اسکان افراد غیر متخصص تجهیز شود. پرسنل -پزشكان بومي و نيروهاي ويژه اعزامي به اين شهر براي تشويق آنها به حضور در اين شهر تعيين مي شود.

وی توسعه شبکه فرسوده آبرسانی رامسر به طول 70 کیلومتر را یکی از چالش های اساسی زیرساختی رامسر برشمرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه بخشی از این پروژه در مسیر بهره برداری قرار دارد و با تزریق وام های بیشتر روند اجرای آن تسریع می شود.

به گزارش ایرنا، استاندار مازندران روز پنجشنبه و جمعه با حضور در فرمانداری رامسر و تنکابن به بررسی مشکلات زیرساختی شهرستان های غرب مازندران پرداخت و از نزدیک روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها از جمله رفع مشکلات تامین فرآورده های نفتی را زیر نظر گرفت. وی به جایگاه های سوخت این منطقه رفت و سایر مواردی که از سوی نهادهای متولی در دستور کار قرار گرفت را از نزدیک بررسی کرد.

23332333

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین