آمیتاب پاچان در کنار بازیگر «نون خا» بازی می کند!

آمیتاب پاچان در کنار بازیگر نون خا بازی می کند

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، فيلم سينمايي «دوست من پاچان» با بازيگران سريال «نون خا»، يوسف تيموري، رضا ناجي و بسياري ديگر بازي مي كند. بازیگرانی که در یک سریال تلویزیونی احتمالی مقابل ستاره مشهور هندی ظاهر خواهند شد.

تسنیم نوشت: انجام کارهای مشترک سینمایی و تلویزیونی همواره دغدغه بسیاری از سینماگران و مورد علاقه مخاطبان هنر هفتم بوده است. به خصوص کار مشترک بالیوود و ایران که بارها در قالب طنز و درام ظاهر شده و البته کمتر از حضور بازیگران افسانه ای و مشهور هندی در این آثار استفاده شده است.

به گزارش مطبوعات و نشریات روزنامه نگاری سینمای هند، بسیاری از بازیگران مشهور بالیوود به هنرمندان سرشناس ایرانی علاقه مند هستند. ایجاد همکاری ها و انتخاب بازیگران ایرانی و هندی در کنار هم می تواند حس نوستالژی زیادی را به بیننده ایرانی بازگرداند.

علاوه بر این، سازندگان فیلم جدید نیز به این جاذبه خواهند رفت و داستانی با موضوع «دوست من پاچان» را به عنوان اثر مشترک ایران و هند فیلمبرداری خواهند کرد.

پیش از این اکران بزرگ، علیرضا خرسند تهیه کننده و کارگردان این فیلم به سکانس تحریک آمیزی که لیلا به پدرش (سعید پورصمیمی) سیلی می زند، با فیلمی کمدی در فیلم «برادران لیلا» پاسخ داد. «دوست من پاچان» جدیدترین فیلم خود را با بازی سیاوش قاسمی کارگردانی و تولید خواهد کرد.

داستان این فیلم که گفته می شود برای اولین بار بازیگر افسانه ای هندی را وارد فیلم های ایرانی می کند، در نوع خود جالب است. صفر بازیگر پیشکسوت 72 ساله که خبر سرطان و مرگش باعث نگرانی و خشم خانواده اش شد. آنها برای جلب رضایت پدرشان به هندوستان می روند تا با آقای آمیتاب پاچان ملاقات کنند و با او اقدام کنند…

خرسند در مورد جنجال های پیرامون حضور کوتاه آمیتاب پاچان در این فیلم صحبت کرد. وی همچنین به نام بازیگر افسانه ای هندی (آمیتاب پاچان) و آیشار وات و بهروز چهال بازیگران این فیلم اشاره کرد.

رضا ناجی، کدالله ایزدی، کاظم نوربخش، شاهین تسلیمی، یوسف تیموری، فریبا ترکاشوند، شیرین منجمی، محسن یوسفی، شایان نوروزی، پریناز عبادیان، الهام شعبانی، مسعود پیروی، امیر غلامی خلیل، ناصر احمدیان حامیرانی، حامیرانی، ناصر احمدیان، حامد محمدی زا علیرضا کیارسیان، امید حیات و سیاوش قاسمی و باربد صفی خانی بازیگر جوان در این فیلم جلوی دوربین خواهند رفت.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین