آنتونی هاپکینز در فیلم جدید به برادران/ستارگان مازراتی پیوست

آنتونی هاپکینز در فیلم جدید به برادرانستارگان مازراتی پیوست

به گزارش انتخابتو، آنتونی هاپکینز به جمع بازیگران فیلم انگلیسی زندگینامه برادران مازراتی به کارگردانی بابی مورسکو درباره خانواده خودروساز مشهور ایتالیایی که رقیب فراری و لامبورگینی است، پیوست.

به گزارش مهر، به نقل از ورایتی، این بازیگر برنده اسکار در این فیلم در نقش یک سرمایه دار ایتالیایی ظاهر می شود که روی برادران مازراتی سرمایه گذاری می کند.

تهیه کننده این فیلم آندره آ ایرولینو ایتالیایی است که پیش از این تهیه کننده فیلم بیوگرافی «لامبورگینی: مرد فراتر از افسانه» به کارگردانی بابی مورسکو بوده و همچنین یکی از تهیه کنندگان فیلم «فراری» به کارگردانی مایکل مان با بازی آدام بوده است. راننده و پنه لوپه کروز.

اطلاعات بیشتر درباره بازیگران باقیمانده برادران مازراتی که فیلمبرداری آن به زودی در بولونیا آغاز می شود، مخفی نگه داشته می شود.

شرکت مازراتی در سال 1914 در گاراژی در شهر بولونیا در مرکز ایتالیا توسط سه برادر به نام‌های آلفیری، اتوره و ارنستو تأسیس شد. لوگوی نمادین این شرکت کپی نشانه ای است که در فواره نپتون در بولونیا یافت شده است. این شرکت که اکنون خودروهای لوکس عجیب و غریب تولید می کند، از ابتدا با دنیای مسابقات اتومبیل رانی مرتبط بوده است. اولین ماشین مسابقه گرندپری مازراتی که آلفیری مازراتی آن را “تیپ 26” نامید، در مسابقه جام مسینا در سال 1927 تصادف بسیار خطرناکی داشت. آلفیری چند سال بعد در سن 44 سالگی بر اثر عوارض این تصادف درگذشت. در سال 1937، برادران سهام خود را از شرکت به فیات فروختند.

هاپکینز اخیراً نقش امپراتور وسپاسیان را در درام گلادیاتوری رولند امریش «The Dying» بازی کرد.

۲۴۵۲۴۳

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین