آیا پولانسکی به یک خردسال حمله کرد؟

آیا پولانسکی به یک خردسال حمله کرد؟

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، الکساندر روفوس ایزاکس، وکیل پولانسکی در بیانیه ای به خبرگزاری فرانسه گفت: پرونده پولانسکی که اخیرا در آمریکا مطرح شده بود، با رضایت طرفین حل و فصل شد و اکنون دادگاه او در آگوست 2025 رسما لغو شده است. .

به گزارش مهر، گلوریا آلرد وکیل شاکی نیز تایید کرد که طرفین با توافق طرفین پرونده را حل و فصل کرده اند.

در پرونده ای که در ژوئن 2023 تشکیل شد، ادعا شد که پولانسکی در سال 1973 به یک دختر جوان زیر سن قانونی تجاوز کرده است. گفته شد که شاکی ماه‌ها پیش در یک مهمانی با پولانسکی ملاقات کرد، برای شام به خانه او دعوت شد و با نوشیدن الکل از حال رفت.

پولانسکی از طریق وکیل خود این ادعا را رد کرد و در زمان ارائه این ادعا اظهار داشت که به شدت این اتهامات را رد کرده و معتقد است که محل مناسب برای رسیدگی به این پرونده دادگاه است.

پولانسکی از سال 1978 از آمریکا فراری بود و به همین دلیل نمی توانست شخصاً در دادگاه حضور یابد، اما مجبور بود از طریق ویدئو در دادگاه حاضر شود. او در آن زمان در آستانه تصمیم دادگاه به اتهام تجاوز به دختری 13 ساله از کشور گریخت و از آن زمان تا کنون بدون ترس از دستگیری نتوانسته به کشور بازگردد. تلاش‌ها در سال‌های بعد برای حل پرونده جنایی و استرداد او بی‌نتیجه ماند.

این کارگردان اخیراً در پاریس با شکایت شارلوت لوئیس، بازیگری که مدعی شد کارگردان در سن 16 سالگی به او تجاوز کرده است، مواجه شد. پولانسکی در مصاحبه ای با مجله فرانسوی Paris Match در سال 2019 گفت که ادعای لوئیس یک دروغ ظالمانه بود و لوئیس از او به خاطر افترا شکایت کرد. در ماه می، پولانسکی از این اتهامات تبرئه شد.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین