ابراهیم آمریکایی: فیلم های من سینما را در کرونا ذخیره کردند

ابراهیم آمریکایی فیلم های من سینما را در کرونا ذخیره

Mahsa Bahadori: بسیاری از آنها به ابتدای بی ادب در سینما ، دوره تاج ، رکود و آغاز فیلم های کمدی باز می گردند ، برخی دیگر معتقدند که طعم مخاطب تغییر کرده است و برخی معتقدند که جامعه در غم و اندوه است ، یکی از افرادی که بسیاری از فیلم های کمدی ابراهیم آمریان ، بهترین فسیل کار نوشتاری را دارند. اکنون ، یک فیلم “مذاکره” در جشنواره FAJR وجود دارد که ما با تهیه کننده ای که در زیر می خوانید در مورد آن صحبت می کنیم.

هنگامی که کارگردان توجه کرد که چرا سؤالاتی در مورد فروش پرسید ، یک خبرنگار از مدیر خواسته است که از آقای آمریکایی بپرسد زیرا وی سینما را گرفت تا آن را بفروشد تا در مورد آن صحبت کند. آیا ابراهیم آمریکایی طعم سینما را تغییر داد یا او طعم مخاطبان را تغییر داد؟

اگر آنها بگویند من این طرف را گرفته ام ، هیچ مانعی وجود ندارد. اما مشکل چیست؟ آیا مناسب نیست که به سینماهای ما یک کافی شاپ در جایی که قلیان است ، داشته باشند؟ فقط در زمان Corona ، هنگامی که هیچ کس آزاد نشد و بیشتر سینماها رستوران بودند ، فیلم های ما اجازه نمی دادند که این اتفاق بیفتد. من ادعا می کنم که زمان کرونا فیلم من را نجات داد. باز هم ، فقط دو سال پیش ، در طول فسیل ها. از آنجا که هشتگ در سایبر به سینما نیامده است ، او با فسیل ها برداشته شد و چیزهای روشن برای سینما بود. منظور من این است که اگر فیلمسازان به فیلمسازان می فروشند و به این اتفاقات کمک می کنند و به این اتفاقات کمک می کنند ، معنای ساخت فیلم برای فروش چیست؟ طعم آنها می گویند مبتذل است. همه مخاطبان من 2 میلیون و نیمی از فسیل ها بودند و بقیه مردم را ندیدند. آنها آنها را در خانه های خود دیدند یا ممکن است نیمی از 1.5 میلیون دلار را که می بینند دوست داشته باشند ، و برخی از افراد آن را دوست ندارند. این چیزی نیست که من می خواهم با آن مقابله کنم. اما ما هنوز در تلاش هستیم تا فیلمی بسازیم که بیشتر مخاطبان را در بر می گیرد ، که به فکر مخاطبان من در تهران است. اما آنها به او می خندند و برعکس. همه چیز متفاوت است.

چگونه فیلم شما می تواند به مدت 6 ماه و گاهی به مدت ده ماه در سینما بماند؟

من نمی خواستم این اتفاق بیفتد. فسیل اتحادیه ، اولین روز از شروع روز ، اولین روزی که آنها می خواستند مرا متقاعد کنند که اکران می کنند ، شرط آن را برای این فیلم باقی گذاشت تا زمانی که این فیلم فروخته شد ، در سینما بماند. من به اسکن فیلم علاقه مند بودم. در غیر این صورت ، برنامه هایی برای فسیل ها وجود داشت و من می خواستم زمان بهتری را منتشر کنم. اما وقتی وضعیت سینما را دیدم ، مجبور شدیم آزاد شویم. اما در این حالت ، ما گفتیم که کاری نمی کنیم که فیلم من به مدت سه ماه سقوط کند. چون سه ماه ما نباید فیلم را کمی بارگیری کنیم.

شما یکی از معدود تولیدکنندگان هستید که به کمدی می روید و موفق می شوید. در کدام محور تصمیم می گیرید که ضعف مخاطب را بر روی مخاطب قرار دهید و مخاطبان آن فیلم را ببینید؟ نه فقط برای بازیگری و شوخی.

مطلقاً نه یکی از کارهایی که انجام می دهیم ، همیشه به مخاطب توجه کرده ایم و من فیلمی را برای تماشاگران ساختم و هرگز خودم را برای او و خانواده و سازش در خانه فیلم ساختم. ما همیشه این را گفته ایم و گفتیم که می خواهیم از روز اول قرارداد برای مخاطب تهیه کنیم. دیدگاه ما در مورد مردم و ارتباطات ما مبنی بر اینکه ما همیشه با مردم در تماس هستیم و سعی می کنیم آنچه را که در جامعه اتفاق افتاده است به روز کنیم ، همه اینها برای کمک به ما در این مسائل.

در مورد شوخی هایی که این فیلم را در هر نوع فیلم که می خواهیم با فرزند خود ببینیم ، زمان زیادی وجود دارد. آیا ما بحرانی داریم که در فیلم ها قرار نمی گیرد؟ این سینما چقدر صدمه دیده است؟

بله ، کاملاً وجود دارد – حداقل خانواده ها باهوش ، درک و مراقبت هستند. با این حال ، این می تواند یک ارگان و مکانی برای افرادی باشد که می توانند آن را درک کنند و برای افرادی که می توانند آن را درک کنند و برای رتبه بندی سن و سن.

شما مدت طولانی فیلمی به نام فسیل داشتید. اما در پایان ، این فیلم ربوده شد و فیلم و فیلم های زیادی قبلاً ربوده شده اند. آقای Khazaei قول داد که آن را در زمان خودش ادامه دهد. دنبال کردن کجا بود؟

متأسفانه ، هیچ کس به ما کمک نکرد و ما را همراهی نکرد و ما توانستیم خودمان را دنبال کنیم. ما توانستیم سینمایی را که فیلم ربوده شده بود دنبال کنیم.

برخوردها چه بود؟

به طور کلی ، از آنجا که قوانین حق چاپ در کشور ما اعمال نمی شود ، ما نمی توانیم به جایی برسیم. این سینما نه تنها برای مدتی فیلم به دست آورد و ما توانستیم به بقیه سینماها درس بدهیم تا اهمیت بیشتری کسب کنیم.

آیا این بدان معنی است که می توانید آن را با یک دستور قضایی مهر و موم کنید؟

ما نمی توانیم آن را در جایی مهر و موم کنیم. اما وقتی نتوانستیم فیلم را به آنها بدهیم ، او متناسب با کار خود است.

نام ابراهیم آمریکایی ، منتقدین زیادی وجود دارند که گسترش سینمای بی ادب است. اما داستان این بود که چرا؟ آیا به دلیل فروش فیلم ها بود؟ آیا دلیل این بود که اشتباه کردید؟

نظر منتقدین رعایت می شود. ما یاد می گیریم اما برخی از آنها شخصی هستند. من همیشه ایده ای را که به راه من کمک می کند و از آن استفاده می کنم. با این حال ، یک سری از نظرات می تواند لذت بخش باشد و هیچ کاری نمی تواند انجام شود. امروز ، هنگامی که کسی در جامعه ما موفق است – من خودم را موفق نمی دانم و ادعا نمی کنم – این کلمات و احادیث طبیعی هستند. همه ما در جامعه ای زندگی می کنیم که با آن آشنا هستیم. برای مشکلات زندگی روزمره ، باید کمی بالاتر از سایر دوستان بروید.

در این فیلم شما به یک موضوع اجتماعی اشاره کردید. ما احساس خالی بودن فیلم های اجتماعی در سینما می کنیم. فیلم ها ساخته شدند ، اما مخاطب نبودند. چرا این اتفاق نیفتاد؟ چرا همه کمدی را می بینند و هیچ کس به سینمای اجتماعی نمی رود؟ آیا به دلیل کمبود بیننده ، سینمای اجتماعی و کمدی را با هم ترکیب کرده اید؟

فضای بدی در جامعه. فضایی غم انگیز در جامعه. شاید دلیل

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین