ادی مورفی برای چهارمین بار پلیس بورلی هیلز شد/او در 63 سالگی بازگشت

ادی مورفی برای چهارمین بار پلیس بورلی هیلز شداو در

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، ادی مورفی بار دیگر در نقش کارآگاه اکسل فولی در قسمت چهارم این مجموعه فیلم که در تاریخ 3 جولای از شبکه نتفلیکس اکران می شود، بازمی گردد.

مهر نوشت: او اعتراف کرد که بازگشت به نقش افسر پلیس معروف بورلی هیلز، چهار دهه پس از اکران فیلم اصلی در سال 1984، از نظر فیزیکی به این راحتی ها نبود.

این بازیگر با بیان اینکه در فیلم جدیدش «پلیس بورلی هیلز: اکسل اف» دوباره نقش این شخصیت را بازی خواهد کرد، گفت: احساس پیری کردم. من از 21 سالگی در بورلی هیلز شروع به کار کردم و الان 63 سال دارم.

وی همچنین گفت: ترجیح می دهم دیگر تظاهراتی انجام ندهم. داشتیم صحنه ای را می گرفتیم و کارگردان گفت: “می خواهم از اینجا بروی و از آن پله ها پایین بروی.” بعد از تیراندازی، “آیا می توانید سریعتر پیاده شوید؟” گفت. سریع تر؟” و من گفتم: نه!

در چهارمین فیلم این مجموعه، مورفی پس از تهدید جان دخترش، در کنار همکار جدیدش، کارآگاه بابی ابوت، با بازی جوزف گوردون-لویت و دوستان قدیمی اش جان تاگارت (جان اشتون) و بیلی روزوود (قاضی راینهولد) به بورلی هیلز بازمی گردد. ). این با کشف یک توطئه دنبال می شود.

گفت: گفتم کار سختی نمی کنم. اگر همان نقش هایی را که به مورگان فریمن دادی به من نمی دهی، به من زنگ نزن.

این بازیگر اولین بار در سال 1984 در فیلم “پلیس بورلی هیلز” در نقش اکسل فولی ظاهر شد که در آن شخصیت او برای حل قتل دوست دوران کودکی خود مایکی تاندینو با بازی جیمز روسو به کالیفرنیا سفر می کند. موفقیت این فیلم به دنباله هایی در سال های 1987 و 1994 منجر شد.

مورفی با یادآوری اینکه اولین فیلمی که در آن بازی کرد «پلیس بورلی هیلز» بود، گفت: «اگر به خارج از کشور سفر کنم، باز هم اسمم اکسل فولی خواهد بود». اکسل یک شخص است. او یک ابرقهرمان یا یک پلیس فوق‌العاده نیست و می‌تواند هر کسی باشد که با این موقعیت مناسب باشد، فکر می‌کنم به همین دلیل است که مردم او را دوست دارند و مهم‌تر از همه او خنده‌دار است.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین