ارائه بیش از 12000 خدمات درمانی به زائران ایرانی در روز عید سعید قربان

ارائه بیش از 12000 خدمات درمانی به زائران ایرانی در

انتخابتو به نقل از پایگاه دانش جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند در بازدید از روند ارائه خدمات درمانی در بیمارستان صحرایی هلال احمر عرفات با بیان این مطلب گفت: صبح روز شنبه بیست و ششم دی ماه زائران ایرانی و همچنین معلولان برای انجام اعمال خود در صحرای عرفات به خرداد آمدند یک کاروان بنیاد اورژانس شامل زائران یا افرادی که در بیمارستان های عربستان تحت عمل جراحی قرار گرفته بودند نیز با کمک پزشکان در صحرای عرفات زیارت کردند. پرسنل

وی در خصوص میزان خدمات ارائه شده به زائران در روز عید افزود: در مجموع 5 هزار و 173 ویزیت تخصصی، 5 هزار و 174 نسخه، 1404 تزریق، 478 پانسمان، 183 آزمایش قند و فشار خون، 363 تزریق سرم و 44 مورد خدمات بستری در بیمارستان . مرکز پزشکی حج و حج هلال احمر در مجموع به 12819 مورد در کلینیک ها، مدارس و بیمارستان صحرایی خود در صحرای عرفات خدمات رسانی کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران در پیامی به روسای مجامع ملی کشورهای مسلمان به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به زائران بیت الله اشاره کرد. ممنوع شد وی بر برائت از پلی اوردیست ها تاکید کرد و گفت: تمام توان خود را برای به کمال رساندن پلی اوردیست ها و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، مقاومت دلیرانه فلسطین و مردم بیمار و مظلوم غزه، سرافرازی صبر و مقاومت به کار گیرید. آنها باعث تحسین و احترام جهانیان شدند. آنها باید از همه طرف حمایت شوند.

کولیوند از جمعیت هلال احمر کشورهای اسلامی خواست تا بر اساس وظیفه اصلی خود در محکومیت جنایات شنیع رژیم اشغالگر و حامیان آن در غزه از تمام ظرفیت های خود برای تبرئه مشرکان در کشورهای خود استفاده کنند.