افزایش 13 درصدی تخت های بیمارستانی در دولت سیزدهم / بیمه رایگان 5 قشر اول جامعه

واردات 10 میلیون دوز واکسن کرونا؛ اولین اقدام رئیس جمهور

انتخابتو و به نقل از و به نظر می رسیدبهرام عین اللهی گفت: وزارت بهداشت پنج درصد پایین جامعه را رایگان تحت پوشش قرار داده است تا پنج درصد پایین جامعه نگران هیچ بیماری غیر از بیماری نباشند.

وی افزود: افراد پنجک پایین جامعه با مراجعه به مراکز درمانی دولتی بدون دفترچه بیمه و صرفا با ارائه کد ملی می توانند از پوشش بیمه سلامت بهره مند شوند.

وزیر بهداشت با اشاره به اجرای طرح درمان رایگان کودکان زیر هفت سال گفت: به سلامت کودکان اهمیت داده می شود زیرا اگر کودکی بیمار شود عواقب آن می تواند برای مدت طولانی او را آزار دهد، بزرگ و بزرگ شود. به او. بحث درمان رایگان کودکان زیر هفت سال و درمان رایگان کودکان زیر هفت سال ربطی به مالیات عشر مردم ندارد.

عین الهی ادامه داد: علاوه بر درمان رایگان کودکان زیر هفت سال در مراکز درمانی دولتی، درمان ناباروری نیز در مراکز سطح 2 و 3 به صورت رایگان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم 17 هزار تخت بیمارستانی افتتاح کرد، گفت: در حالی که ظرفیت تخت های بیمارستانی کشور معادل 950 هزار مورد بود، 17 هزار تخت به ظرفیت تخت های بیمارستانی کشور اضافه کردیم.

وزیر بهداشت درباره قولی که وزارت بهداشت به شهید رئیسی داده است، گفت: وزارت بهداشت به شهید رئیسی قول داده بود که 9 هزار تخت دیگر به ظرفیت بیمارستان های کشور اضافه کند، تخت های آماده بهره برداری را افتتاح می کنیم حالا دیگر بسترها را به دولت بعدی بسپارید.