امید به زندگی زنان در کدام کشور بیشتر است؟

امید به زندگی زنان در کدام کشور بیشتر است؟

در این نمودار، بر اساس داده های جمع آوری شده توسط صندوق مشترک المنافع، امید به زندگی در هنگام تولد را برای زنان در برخی از کشورهای پردرآمد نشان داده ایم.

بر اساس گزارش روزیاتو، این نمودار نشان می دهد که امید به زندگی برای زنان در ایالات متحده حداقل دو سال کمتر از کشورهای مشابه است، اگرچه این کشور هزینه بیشتری برای مراقبت های بهداشتی می کند.

داده ها و نکات برجسته

ارقام استفاده شده برای ایجاد این نمودار در جدول زیر آمده است. در دسترس بودن داده ها در مورد امید به زندگی در بدو تولد متفاوت است و به شرح زیر است:

امید به زندگی زنان در کدام کشور بیشتر است؟

2020 (بریتانیا)

2021 (کانادا، کره جنوبی، نیوزیلند)

2022 (استرالیا، آلمان، ژاپن، نروژ)

2023 (فرانسه، هلند، سوئد، سوئیس)

امید به زندگی را می توان به عوامل مختلفی از جمله استانداردهای زندگی، سبک زندگی، کیفیت آموزش و دسترسی به مراقبت های بهداشتی نسبت داد.

با توجه به سایر داده های جمع آوری شده توسط صندوق مشترک المنافع، به نظر می رسد دسترسی و مقرون به صرفه بودن یک مشکل بزرگ در ایالات متحده باشد.

به عنوان مثال، در میان کشورهای پردرآمد، زنان آمریکایی بیشترین مشکل را در پرداخت قبض های پزشکی خود دارند و همچنین به دلیل هزینه ها بیشترین احتمال را دارند که از مراقبت های مورد نیاز خود چشم پوشی کنند.

موضع استثنایی آمریکا در مورد این اقدام احتمالاً به دلیل تعداد زیاد زنان در سن کار بدون بیمه درمانی است. نزدیک به 10 میلیون نفری که در طرح‌های سلامت تجاری ثبت‌نام کرده‌اند، هنگام جستجوی مراقبت با بیمه مشترک، بیمه مشترک و فرانشیزهای قابل توجهی روبرو هستند.

اطلاعات بیشتر از صندوق مشترک المنافع نشان می دهد که 14 درصد از زنان آمریکایی بیمه درمانی ندارند و این رقم در میان اسپانیایی ها به 26 درصد می رسد.

کانادا، نیوزلند و نروژ در رده متوسط ​​قرار دارند. به همین دلیل مهاجرت به این کشورها به ویژه کانادا افزایش یافت. هلدینگ نیلگام سفر یکی از بهترین ها برای اخذ ویزای توریستی کانادا می باشد. شما می توانید با اخذ ویزای کانادا به این کشور سفر کنید و از شرایط خود برای تبدیل ویزای خود به کار یا تحصیل و اخذ اقامت کانادا استفاده کنید.