اکران «جوکر ۲» در ونیز/ ۱۱ دقیقه تشویق برای «جنون مشترک»

اکران جوکر ۲ در ونیز ۱۱ دقیقه تشویق برای جنون

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، لیدی گاگا و خواکین فینیکس شب گذشته (چهارشنبه شب) برای اولین نمایش جهانی فیلم Joker: Shared Madness ساخته تاد فیلیپس با تشویق 11 دقیقه ای تماشاگران جشنواره فیلم ونیز مواجه شدند.

این تمجید برای فینیکس زیاد بود و پس از 9 دقیقه تشویق تماشاگران سالن را ترک کرد.

به گزارش مهر، «جنون مشترک» دنباله ای بر فیلم «جوکر» محصول ۲۰۱۹ فیلیپس است که در همان سال در ونیز به نمایش درآمد و شیر طلایی جشنواره را از آن خود کرد. این فیلم ششمین فیلم پرفروش سال شد و 11 نامزدی جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم را دریافت کرد و اولین فیلم کامیکس دی سی بود که این کار را انجام داد. «جوکر» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد برای ققنوس و بهترین موسیقی متن برای هیلدور گوئنادوتیر شد.

ماجراهای «جنون مشترک» که 2 سال پس از اتفاقات «جوکر» رخ داد و اضافه شدن لیدی گاگا به بازیگران و عوامل موسیقی جذابیت جدیدی به سریال بخشید. در این فیلم، آرتور فلک، یک بیمار در بیمارستان دولتی آرکام، عاشق موسیقی درمانگر لی (گاگا) می شود. در حالی که این دو با توهمات مشترک خود وارد جنون موسیقی می شوند، پیروان آرتور جنبشی را برای نجات او راه اندازی می کنند.

لیدی گاگا در جشنواره فیلم ونیز در سال 2018 با فیلم بردلی کوپر به نام “ستاره ای متولد شده است” ظاهر شد و 8 دقیقه مورد تشویق ایستاده قرار گرفت.

در جوکر 2 نیز برندان گلیسون، کاترین کینر و زازی بیتز ایفای نقش می کنند و این فیلم در 4 اکتبر اکران خواهد شد.

2455555

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین