این نشونه ها میگه تو خونت فرشتگان رفت و آمد دارند

این نشونه ها میگه تو خونت فرشتگان رفت و آمد


سایت تفریحی روز:

آیا تا به حال شده که در اتاقی بنشینید و ناگهان آنقدر احساس سرما کنید که برای خلاص شدن از شر آن مجبور شوید به معنای واقعی کلمه تکان بخورید؟ و نه، زمستان نیست. و نه، شما به خدمت گرفته نشدید. و شاید در آن لحظه متوجه شدید که پس از همه اینها احساس تنهایی نمی کنید. انگار باهاش ​​بودی ولی کسی نبود.

فرشتگان از یک “زبان” یا روش واحد برای برقراری ارتباط با ما استفاده نمی کنند. ارتباطات آنها متنوع و عمیق است. و آنها به کانالی که نیاز دارند متصل می شوند تا مطمئن شوند پیام آنها شنیده می شود.

البته گاهی اوقات پیام های فرشته می تواند بلند باشد. مثل این است که روزها یک آهنگ یکسان در رادیو پخش شود. با این حال، گاهی اوقات حضور خود را با نشانه های ظریف تری آشکار می کنند. در واقع، شما به معنای واقعی کلمه می توانید حضور یک فرشته را زمانی که انرژی او نزدیک است احساس کنید. اما این سطح بالاتر آگاهی مستلزم این است که شما کاملاً با بدن و محیط خود هماهنگ باشید.

فرشتگان چگونه حضور خود را در اطراف ما نشان می دهند؟

دیدن یک پر

از آنجایی که ما فرشتگان را موجوداتی بزرگ بالدار و درخشان تصور می کنیم، آنها نیز از استعاره پر استفاده می کنند تا حضور خیرخواهانه خود را به ما نشان دهند.

دنباله های اعداد

گاهی به یک سری اعداد نگاه می کنیم. طبق بسیاری از آثار، آنهایی که به ما چشمک می زنند، فرشتگان هستند. Doreen Virtue کتابی به نام “اعداد فرشته” نوشت که در آن تمام معانی این دنباله اعداد را خواهید یافت.

بنابراین به طور تصادفی یک ماشین با پلاک “444” خریدم. در طول آموزش تعمیر و نگهداری IET، یکی از شرکت کنندگان پلاک من را به من گفت. او برای من توضیح داد که این پیامی از فرشتگان است که آنها با من هستند.

سم زدایی با فرشته ها

وقتی کتابی در مورد فرشتگان می خوانید، مستند یا فیلمی درباره این موجودات تماشا می کنید، به آنها فکر می کنید یا درباره آنها صحبت می کنید، آنها به طور خودکار به شما نزدیک می شوند. این قانون جذب یا رزونانس است که تعیین می کند هر چیزی را که با آن ارتعاش می کنیم جذب کنیم.

افرادی که از آسمان می افتند

احتمالاً این احساس را داشته‌اید که وقتی به آن نیاز داشتید، شخصی از آسمان به زمین افتاد تا به شما کمک کند، درست است؟

ظاهر شدن یک غریبه کاملاً جادویی در حالی که فکر می کردم چگونه می توانم مشکلم را حل کنم، تصور واضحی بود که حداقل دو بار در زندگی ام تجربه کرده ام. وقتی چند سال پیش در یک مدرسه راهنمایی جایگزین سخت بودم، نمی‌توانستم یک سی‌دی پلیر درست قبل از شروع کلاس بیاورم.

کل دوره من بر اساس این ضبط بود. یادم می آید که به خودم می گفتم اگر اوضاع خوب پیش نمی رفت، کلاسم خراب می شد چون برنامه دیگری نداشتم و وقت نداشتم چیز دیگری آماده کنم. همان موقع، خدمتکار که قبلاً هرگز ندیده بودم، آمد. صمیمی و مودب بود. او تمام کار را در کمتر از دو دقیقه انجام داد. چیزی را که می دیدم باور نمی کردم. حداقل از نظر داخلی، او هیچ شباهتی به نمایندگان سرویس من نداشت. او در دستکاری های خود مطمئن، مثبت و موثر بود. سپس او رفت و من دیگر او را ندیدم. بعد این تصور را داشتم که از جای دیگری آمده است …

حکایت دیگری چند سال پیش اتفاق افتاد که من تازه به رودز نقل مکان کرده بودم. داشتم از مغازه ای بیرون می رفتم که مبل را که کارمند در صندوق عقب ماشینم گذاشته بود خریدم. فقط یک نکته را فراموش کرده بودم: زمستان بود، آخر شب، و کسی را نمی شناختم که بتواند به من کمک کند تا این مبل را به خانه ببرم! وقتی در صندوق عقب ماشینم را باز کردم و اندازه جعبه را دیدم، با خودم فکر کردم که واقعا حمل آن به تنهایی امکان پذیر نیست.

در همین حین مردی پیش من آمد و پرسید که آیا به کمک نیاز دارم؟ فکر کردم: “هوم…چطور میتونم بهت بگم؟…” “اوه، آره، تو خیلی خوش شانسی، من به تو کمک می کنم این جعبه بزرگ را به خانه ببری!” او با من دست داد، نخواست چیزی به او پیشنهاد کنم و بلافاصله رفت.

در هر دو مورد مردم کاملاً بی‌علاقه، بسیار خوش برخورد و مهربان بودند. به نظر می رسید که آنها از ناکجاآباد ظاهر شده اند. به محض اینکه من به سمت ریاست جمهوری رسیدم رفتند و دیگر آنها را ندیدم. فرشتگان در قرار دادن افرادی در مسیر ما بسیار ماهر هستند که احتمالاً به ما کمک می کنند، مگر اینکه آنها باشند که به ما کمک می کنند …! چه کسی می داند

به فرشته ها گوش کن

ما اغلب این تصور را داریم که به سمت کتابی که نیاز داریم (گاهی اوقات از قفسه می افتد)، یک شخص، یک دوره آموزشی، یک فیلم، یک مکان، یک رویداد هدایت می شویم.

بدون اینکه بدانیم چرا یا چگونه، به خودمان اجازه می‌دهیم که هدایت شویم و سپس کشف کنیم که دقیقاً چگونه به چه چیزی نیاز داریم. فرشتگان همچنین ما را به انجام کارهای خارق العاده ای که هرگز تصور نمی کردیم انجام دهیم، دعوت می کنند.

هنگامی که ما در احساسات مثبتی مانند شادی، عشق، صلح، رفاه، اتحاد… فرشتگان هرگز دور نیستند زیرا ارتفاع ارتعاشی ما به طور طبیعی ما را به آنها نزدیک می کند.

گاهی قوی ترین حس دوستی، حمایت، عشق و آرامش را در دل فاجعه احساس می کنیم.

چراغ های کوچک

وقتی انرژی فرشته با شماست، ممکن است نورهای کوچکی را ببینید که در اطراف شما چشمک می زنند و چشمک می زنند.

آنها به تماس های ما پاسخ می دهند

فرشتگان حضور و حمایت خود را به روش های بسیار خلاقانه نشان می دهند. شما می توانید آهنگ مورد علاقه خود را درست در زمانی که به آن نیاز دارید بشنوید یا موسیقی با اشعاری را بشنوید که به سوالات شما پاسخ می دهد.

شاید مبادله بین دو غریبه شما را از مشکلی در زندگی آگاه کند. آنها می توانند حضور خود را با یک هدیه، اهدایی که دریافت می کنید، یک دسته گل، یک تماس تلفنی از یک دوست… گاهی اوقات می توانند برای ما پیام ارسال کنند یا با استفاده از بیلبوردها ما را علامت گذاری کنند.

حضور آنها اغلب خنده دار و غیرمنتظره است. چند روز پیش با بهترین دوستم در یک رستوران بودیم. بعد از سفارش دیدم که گارسون یک غذای بسیار خوشمزه برای خانم همسایه آورد و من برای سفارش تردید کردم. تصمیم گرفتم سفارشم را تغییر ندهم تا مزاحم پیشخدمت دونده نشم. چه تعجب کردم وقتی دیدم گارسون بالاخره غذایی را که مخفیانه درخواست کرده بودم برایم آورد! من و دوستم از چشمک این فرشته خندیدیم. از خودم لذت بردم و احساس کردم غذایی که برایم آوردند دقیقاً همان چیزی بود که نیاز داشتم!

آنها به ما در مورد خطر هشدار می دهند

گاهی اوقات، وقتی آهسته رانندگی می کنیم، زمانی که قصد رفتن به چپ را داریم، احساس می کنیم باید به راست بپیچیم. به صورت مکانیکی رادیو ماشین را روشن می کنیم و می شنویم که در چند متری تصادف رخ داده است. گاهی اوقات صدای بسیار واضحی را در درون خود می شنویم که به ما می گوید سرعت خود را کم کنید یا جهت را تغییر دهید.

برخی از افرادی که از نظر جسمی در معرض خطر مرگ قرار داشتند، احساس کردند که فرشته ای کنترل ماشین آنها را در دست گرفته تا بتوانند نجات پیدا کنند. در حالی که هنوز زمان ما فرا نرسیده، فرشتگان گاهی تا آنجا پیش می روند که «دست در خمیر می گذارند» تا ما را از بدترین ها نجات دهند. (مقاله ارتباط با فرشته نگهبان خود را بخوانید)

زمان بندی خوب

هنگامی که ما نیاز به ملاقات با شخصی مهم در زندگی خود داریم، فرشتگان همیشه کار می کنند (گاهی اوقات واقعاً غیرعادی) تا این ملاقات اتفاق بیفتد. این چیزی است که وقتی با شریک سابقم آشنا شدم تجربه کردم.

تصمیم گرفتیم با چند نفر از دوستانمان به کوه بوگاراچ برویم زیرا هرگز آنجا نرفته بودیم و چیزهای زیادی در مورد آن شنیده بودیم. روز پیشنهادی، روزی نبود که من ترجیح می دادم، اما به هر حال گفتم «باشه». ما سه نفر در ماشین من بودیم و مجبور شدیم چندین بار توقف کنیم زیرا دوستانم می خواستند سیگار بکشند، قهوه بنوشند و مجبور شدند پیک نیک بخرند. یادم می آید از توقف های متعددی که ورود ما به بوگاراچ را به تعویق انداخت، کمی آزرده شدم. پیاده روی خود را دیر شروع کردیم و به دلیل مه شدید فرصت صعود به قله را نداشتیم که صعودمان را سخت کرده بود.

وقتی برگشتیم از کنار دو نفر در حال رانندگی رد شدیم. وقتی یکی از دوستانم که کنارم نشسته بود اینها را دید محکم و واضح گفت: می ایستیم، می گیریم. “. بدون اینکه وقت بگذارم به چیزی فکر کنم، سرعتم را کم کردم و مردم سوار ماشین شدند. دوستم که در سمت مسافر نشسته بود، جای خود را به مردی داد که با من آمده بود. سفر بیش از 5 دقیقه طول نکشید زیرا آنها فقط مجبور بودند به روستا برگرد

همه چیز بین ما در آن چند دقیقه خیلی خاص بود. انگار فوراً وصل شدیم. به نظر می رسید زمان متوقف شده بود و هر پنج نفر ما نوعی لطف را احساس می کردیم. پس از آن، من و سابقم اغلب در مورد این زمان عالی برای ملاقاتمان صحبت می کردیم. چون سازماندهی روز خیلی مختل شده بود و هیچ چیز طبق برنامه پیش نمی رفت. وقتی همدیگر را دیدیم، او انرژی بسیار خاصی را احساس کرد، به طوری که فکر می کرد ما سه فرشته هستیم که از آسمان می افتیم!

پس از مدتی، یک درمانگر که با او مشورت کردم به من گفت که فرشتگان این ملاقات را ترتیب داده اند.

وقتی فرشتگان حضور دارند، ممکن است انرژی شدیدتر، فراگیرتر و تقریبا ملموس‌تری را احساس کنید. ما اغلب احساس می کنیم سبک تر، زنده تر، گاهی اوقات انگار در ابر نهم هستیم. ما این تصور را داریم که زمان به یک شکل جریان ندارد یا متوقف می شود.

فرشتگان حضور خود را به هر شکلی که قابل تصور است نشان می دهند. آنها همه چیز را کاملاً مرتب می کنند تا نقشه بزرگ الهی آن طور که باید آشکار شود. اگر فکر کنیم همه چیز تصادفی است، زندگی ما معنایی ندارد، نمی توانیم وجود آنها را احساس کنیم یا شاهد حرکات آنها باشیم. هر چه بیشتر آگاهی خود را به روی فرشتگان باز کنیم، بیشتر می بینیم که آنها چقدر در زندگی روزمره ما حضور دارند و فعال هستند.

مراقب باشید، آنچه را که دیگران نمی توانند ببینند را خواهید دید. باز باشید و هر روز معجزات فرشته ای را تجربه خواهید کرد…

آیا تا به حال یکی از این احساسات را هنگام نزدیک شدن فرشتگان احساس کرده اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.