این 9 نفر زیباترین زنان جهان امروز هستند

این 9 نفر زیباترین زنان جهان امروز هستند

در این مقاله به بررسی زیبایی چهره برخی از مشهورترین سلبریتی های زن جهان توسط دکتر Dr. آن را با معیارهای علمی دسیلوا بررسی می کنیم و می بینیم که کدام افراد مشهور با این معیارهای علمی زیباترین چهره را دارند.

انتخابتو – مهسا شفیعی: زیبایی به طور کلی و زیبایی چهره به طور خاص از آن دسته موضوعاتی است که تا حد زیادی به سلیقه افراد بستگی دارد و اگرچه معیارها و سلایق جمعی در رابطه با آن در طول زمان دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است، اما باز هم امکان توافق من و شما وجود دارد. نظرات در مورد زیبایی چهره افراد مشهور در هر مکان متفاوت است. پس آیا علم در مورد چنین موضوع سلیقه ای حرفی برای گفتن دارد؟

البته همانطور که انتظار می رود پاسخ مثبت است. طبق تحقیقات انجام شده توسط یک جراح پلاستیک معروف در سال 2020، علم به ویژگی های خاصی از چهره انسان رسیده است که با توجه به ذائقه جمعی افراد در این عصر زیبا و جذاب به حساب می آید. در نتیجه این تحقیق، دکتر. جولین دی سیلوا علاوه بر در نظر گرفتن نسبت طلایی، توانست معیارهای خاصی را برای صورت مردانه و زنانه فهرست کند و بر اساس این نتایج، زیبایی چهره یک مرد یا زن را با استفاده از روشی علمی اندازه گیری کند. اما با چنین محاسباتی کدام مردان و زنان مشهور زیباترین چهره عصر ما را دارند و کدام علم آنها را در واقع زیبا می داند؟

اگر قسمت اول این مقاله درباره مردان مشهور با زیباترین چهره ها را خوانده اید، باید بدانید در این مقاله چه چیزی در انتظار شماست. با توجه به مقاله قبلی، در این مقاله به زیبایی چهره برخی از مشهورترین سلبریتی های جهان توسط دکتر Dr. آن را با معیارهای علمی دسیلوا بررسی می کنیم و می بینیم که کدام افراد مشهور با این معیارهای علمی زیباترین چهره را دارند. . تنها تفاوت این مقاله با مقاله قبلی این است که این بار بر روی سلبریتی های زن و Dr. بر اساس تحقیقات دی سیلوا به بررسی 9 سلبریتی زن با زیباترین چهره می پردازیم.

کیتی پری با 90.08%

این 9 نفر زیباترین زنان جهان امروز هستند

دکتر با توجه به نسبت طلایی بر اساس معیارهای به دست آمده از تحقیقات دی سیلوا، زیباترین قسمت صورت این خواننده مشهور و محبوب 39 ساله، بینی اوست. نکته جالب این است که نسبت عرض بینی به لب کیتی پری 98.8 درصد بوده است، تقریبا بالاترین امتیاز ممکن در این زمینه. کمترین امتیاز در صورت کیتی پری به فرم چانه او داده شده و فرم کلی صورت این خواننده نیز از نکات مثبت چهره او به حساب می آید.

ناتالی پورتمن با 90.51 درصد

این 9 نفر زیباترین زنان جهان امروز هستند

یکی از مشهورترین و پرکارترین بازیگران زن این روزهای هالیوود که طرفداران بسیاری او را زیباترین زن مشهور جهان می دانند، ناتالی پورتمن، دکتر. او نتوانست بهتر از رتبه هشتم فهرست دی سیلوا به دست بیاورد. . در مورد ناتالی پورتمن، فرم و به خصوص وضعیت چشم ها نمره تقریباً کاملی را دریافت کرد، اما در عوض فرم ابروها و لب ها با امتیاز نسبتاً پایینی بر نتیجه نهایی تأثیر گذاشت.

اسکارلت جوهانسون با 90.91 درصد

این 9 نفر زیباترین زنان جهان امروز هستند

به نظر شما کدام عضو بیشترین امتیاز را به چهره اسکارلت جوهانسون داده است؟ جالب است بدانید که این بازیگر 39 ساله امتیاز تقریباً عالی 99.9 درصدی را بین ویژگی های صورت، فرم کلی و وضعیت چشم هایش به دست آورد که چانه خانم جوهانسن در رتبه دوم این نظرسنجی قرار گرفت. 99.4 درصد برعکس، نازک بودن لب ها و فرم کلی صورت که امتیاز نسبتاً پایینی کسب کرد، به این بازیگر اجازه داد تا در رتبه هفتم قرار گیرد.

کیت ماس ​​با 91.05 درصد

این 9 نفر زیباترین زنان جهان امروز هستند

این سوپرمدل 50 ساله که به طور شگفت انگیزی از نظر زیبایی چهره بهتر از اسکات یوهانسن و ناتالی پورتمن بود، با دریافت امتیازات بالا در زمینه هایی مانند فرم پیشانی و فاصله چشم، توانست در رتبه ششم قرار گیرد. با این حال، آنها با توجه به نسبت طلایی ابروها و فرم کلی صورتش، اجازه ندادند کیت ماس ​​با امتیازهایی که چندان بالا نبود، به رتبه بهتری دست یابد.

تیلور سویفت با 91.64 درصد

این 9 نفر زیباترین زنان جهان امروز هستند

احتمالا بیشتر شما انتظار داشتید نام و تصویر تیلور سویفت را در چنین لیستی ببینید و همانطور که انتظار می رفت نام این خواننده بسیار موفق 34 ساله در لیست زنان مشهور با زیباترین چهره ها قرار گرفته است. در حالی که چانه و بینی این خواننده محبوب با 97 درصد بالاترین امتیاز را دریافت می کند، در طرف مقابل، در بین ویژگی های صورت تیلور سویفت، ابروهای او با 83 درصد کمترین امتیاز را دارند.

آریانا گرانده با 91.81 درصد

این 9 نفر زیباترین زنان جهان امروز هستند

دکتر بر اساس معیارهای علمی دی سیلوا، آیا انتظار داشتید آریانا گرانده در صورتی زیباتر از تیلور سویفت باشد؟ در این نظرسنجی زیباترین قسمت های صورت آریانا گرانده پیشانی، بینی، چانه و لب های اوست که به این خواننده کمک کرد تا با نمرات بالا به رتبه چهارم قابل توجه صعود کند. از طرفی ابروهای آریانا گرانده با دریافت کمترین امتیاز به او اجازه نداد حتی به رتبه بهتری دست یابد.

امبر هرد با 91.85 درصد

این 9 نفر زیباترین زنان جهان امروز هستند

این بازیگر 38 ساله که در جریان طلاق از جانی دپ و بحث های بی پایان این رابطه بخش قابل توجهی از محبوبیت خود را از دست داد، دکتر است. به گفته دی سیلوا، او هنوز هم یکی از بهترین ها است، حداقل از نظر شخصیت. زیبایی صورت جالب است بدانید که در صورت امبر، چانه او با 99.6 درصد با نمره تقریباً عالی، بیشترین امتیاز را به دست آورد و شکل کلی صورت او با 80.2 درصد کمترین امتیاز را کسب کرد. البته بینی این بازیکن نیز در این نظرسنجی امتیاز بسیار بالایی کسب کرده است.

بیانسه با 92.44 درصد

این 9 نفر زیباترین زنان جهان امروز هستند

بیانسه حداقل در این روزها که با جنجال های زیادی در انظار عمومی دست و پنجه نرم می کند، توانست در رتبه دوم این رتبه بندی قرار گیرد. فرم کلی صورت بیانسه توسط دکتر تعیین شد. به گفته دی سیلوا، با امتیاز 99.6 تقریباً کامل بود، اما در بین ویژگی های چهره این خواننده 43 ساله، ابروها و بینی کمترین امتیاز را دریافت کردند.

و در نهایت بلا حدید با 94.35 درصد

این 9 نفر زیباترین زنان جهان امروز هستند

این سوپرمدل 28 ساله آمریکایی که از طرف پدرش اصالتا فلسطینی-اردنی و از طرف مادرش هلندی است، دکتر است. طبق معیارهای علمی دی سیلوا، او زیباترین چهره را در بین سلبریتی های زن دارد. آیا فکر می کنید می توانید زیباترین ویژگی های صورت بلا حدید را به درستی حدس بزنید؟ دکتر به گزارش دی سیلوا و نسبت طلایی، زیباترین نقاط صورت بلا حدید عبارتند از چانه این سوپرمدل با 99.7 درصد، وضعیت چشمان او با 97.65 درصد و در نهایت پیشانی با 97 درصد و بالعکس. آنها امتیاز چندان بالایی در کنار ابروهای خود کسب نکردند.

به گزارش رسانه انتخابتو