قمار جدید و بزرگ رضا عطاران بر شهرت هنری مادام العمرش!

قمار جدید و بزرگ رضا عطاران بر شهرت هنری مادام

کمدی جدید رضا عطاران از پنجشنبه در سینماها اکران می شود. احتمالاً این فیلم هم مانند دیگر آثار او برای عطاران قمار است، زیرا حضورش در آثار اخیرش نتوانسته مانند گذشته برای نویسندگان گیشه و گلی به ارمغان بیاورد.


بهترین برای: کمدی جدید رضا عطاران از پنجشنبه در سینماها اکران می شود. این فیلم نیز مانند دیگر آثار او احتمالاً یک قمار است زیرا حضور او در فیلم های اخیر نتوانسته است مانند گذشته بازگشتی را برای گیشه و به اصطلاح صاحبان آن به ارمغان بیاورد. از سوی دیگر عطاران به نوعی پشتوانه فیلمی است که در آن بازی می کند. البته نمی توان در روز اول اکران به هیچ اثری شکست یا پیروزی را نسبت داد و اینها فقط حدس و گمان است.

عطاران در سریال سازی در دهه هشتاد بی رقیب بود. سریال های «بزنگاه»، «دوش گرفتن از خانه» و «فرار متهمان» همچنان در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد، شاید اگر ادامه پیدا می کرد، وضعیت تلویزیون به این شکل نبود. به هر حال در این مقاله به برخی از تجربیات موفق و ناموفق عطاران در سال های اخیر می پردازیم. با ما همراه باشید.

فردی

قمار جدید و بزرگ رضا عطاران بر شهرت هنری مادام العمرش!

ژانر و بازیگر؛ مهم ترین دلایل فروش بالای تک فیلم ها. فیلم کمدی با بازی رضا عطاران همچنان می تواند انتخاب اول سینمادوستان باشد. در سال‌هایی که بحران تماشاگر به مرز هشدار رسیده بود، «اینفرادی» به یکی از معدود فیلم‌های پربازدید تبدیل شد و به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال 1401 انتخاب شد. این موفقیت محصول حضور رضا عطاران به عنوان پربیننده ترین فیلم است. بازیگر پردرآمد فیلم «فرد» دهه آخر سینمای ایران. پس آیا عطاران تا اطلاع ثانوی می فروشد؟ معلوم نیست. بودن

براق

قمار جدید و بزرگ رضا عطاران بر شهرت مادام العمر هنری اش!

فیلم روشن زمستان سال گذشته پس از سه سال توقیف اکران شد. هرچند رضا عطاران با بازی در هفتمین فیلم بلند روح الله حجازی توانست سومین سیمرغ کارنامه خود را به خانه ببرد، اما فروش کم این فیلم هیچ سود اقتصادی برای سازندگان نداشت.

ویلای ساحلی

قمار جدید و بزرگ رضا عطاران بر شهرت هنری مادام العمرش!

کیانوش عیاری گفت ویلای ساحلی را در ازای دریافت پول ساخته است. پس از توقیف فیلم نیمکت او تصمیم گرفت به کمدی روی بیاورد. حضور بازیگرانی مانند پژمان جمشیدی و رضا عطاران در فیلمی که کارگردان آن قوانین فیلمسازی را به هر شکلی بلد است احتمالا بهتر از وعده های زیادی است که مخاطبان باید منتظر یک رویداد خاص در سینما باشند، اما ویلای ساحلی شاید فقط بازده خوبی برای این فیلم داشته باشد. سازندگان فیلم و از نظر فنی با کمدی های دیگر عطاران یا حتی آثار عیاری فاصله داشت.

تحت نظارت

قمار جدید و بزرگ رضا عطاران بر شهرت هنری مادام العمرش!

«مجید صالحی» اولین فیلم سینمایی خود به نام «زیر نظر» را جلوی دوربین برد و پس از مدتی حضور در اکران، در صورت ابتلا به کرونا نیز به صورت آنلاین اکران شد. شاید به همین دلیل است که عطاران این بار در گیشه شکست خورد. البته بازی های کمدی «زیر رادار» نسبتا تمیز هستند. البته ادعای ضد زن بودن این اثر نیز وجود داشت. اما فیلم مجید صالحی با عطاران و امیر جعفری نتوانست به اوج نهنگ انبار برسد و این یکی از نکاتی است که او را تا آستانه یک قمار بزرگ بر سر اکران قف رساند.

صدپا

قمار جدید و بزرگ رضا عطاران بر شهرت مادام العمر هنری اش!

اما آزادی هزارپا مترادف با تشکیل یک زوج موفق به نام عطاران و عزتی شد. پرفروش ترین و پربیننده ترین فیلم دهه نود یک برگ برنده دیگر داشت. ابوالحسن داودی یکی از بهترین های سینمای ماست. سرسختی سارا بهرامی و جواد عزتی در کاراکترهایشان نیز به داودی کمک کرد تا عطاران کمدی نسبتا خوبی را خلق کند. همچنین هزارپا یکی از بهترین فیلم های کمدی رضا عطاران پر از شوخی و شوخی است و توانسته لبخندی به لب مخاطب بنشیند. بیشتر شوخی های فیلم بر دوش عطاران است که با طنز خود هر موقعیتی را به خنده دارترین حالت به تصویر می کشد.


رنگ اکریلیک




نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.






ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 8.9 میلیون تومان



دکتر آمنه لاهوتی اشکوری_ای




به گزارش رسانه انتخابتو