بادام و گردو به کنترل فشار خون کمک می کند

بادام و گردو به کنترل فشار خون کمک می کند

انتخابتو، فشار خون بالا یک مشکل سلامتی بسیار جدی است که باید کنترل شود. مصرف برخی داروها و تغییر سبک زندگی اغلب به کنترل فشار خون کمک می کند، اما مصرف برخی مواد غذایی مانند میوه و میوه های خشک می تواند موثر باشد. در این زمینه، ما به بررسی میوه های خشکی که می توانند به کاهش علائم فشار خون کمک کنند، ادامه خواهیم داد:

بادام

بادام سرشار از مواد مغذی برای سلامت قلب است. نتایج مطالعات نشان می دهد که مصرف بادام ممکن است به کاهش فشار خون بالا در افراد مبتلا به کلسترول بالا کمک کند. بادام سرشار از منیزیم است که به بهبود عملکرد رگ های خونی کمک می کند، مصرف روزانه چند عدد بادام می تواند بخش قابل توجهی از نیاز بدن به منیزیم را تامین کند و فشار خون را کنترل کند.

گردو

گردو حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا 3 است که با سلامت قلب مرتبط است. نتایج تحقیقات نشان می دهد که مصرف منظم گردو ممکن است فشار خون را کاهش دهد و عملکرد قلب و عروق را بهبود بخشد. لینولنیک اسید (ALA) موجود در گردو به کاهش التهاب و بهبود سلامت شریانی کمک می کند و آن را به گزینه ای عالی برای مدیریت فشار خون بالا تبدیل می کند.

کشمش

پس از بررسی های لازم، محققان به این نتیجه رسیدند که مصرف کشمش سه بار در روز می تواند فشار خون را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. به نظر می رسد که کشمش سرشار از پتاسیم است که به تعادل سطح سدیم در بدن کمک می کند و فشار خون را در محدوده مناسب نگه می دارد.

بادام زمینی

نتایج تحقیقات نشان می دهد که مصرف منظم پسته به دلیل داشتن پتاسیم غنی و چربی سالم می تواند فشار خون را کاهش دهد. سیستولیک چربی های تک غیراشباع موجود در پسته با کاهش کلسترول مضر و التهاب به بهبود سلامت قلب کمک می کند.

تاریخ

خرما به طور طبیعی شیرین و سرشار از مواد مغذی ضروری مورد نیاز بدن است. متخصصان تغذیه معتقدند خرما سرشار از آنتی اکسیدان ها و پتاسیم است که می تواند به کاهش فشار خون و بهبود سلامت قلب و عروق کمک کند. فشار خون.

بادام هندی

بادام هندی یک میوه خشک عالی برای کنترل فشار خون است. نتایج مطالعات نشان می دهد که مصرف منظم بادام هندی می تواند فشار خون را کاهش دهد. سیستولیک کاهش و بهبود سلامت قلب به دلیل داشتن منیزیم بالا و چربی سالم؛ بادام هندی همچنین سرشار از فیبر است و سلامت قلب را بهبود می بخشد.