بازیکن جوان و تجربه کار سخت؛ 9 ساعت زیر بارون بودم

بازیکن جوان و تجربه کار سخت؛ 9 ساعت زیر بارون

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، آیسان راستی بازیگر فیلم پیشمرگه جدید علی غفاری که در چهل و سومین جشنواره جهانی فیلم فجر اکران می شود، می گوید: برای شرکت در فیلم پیشمرگه آنقدر زیر باران بودم که تا به حال ندیده بودم. آن را قبل از چنین تجربه ای داشت 9 ساعت زیر باران خیس شدم.

به گزارش ایرنا، سامان غنائمی بازیگر مجموعه تلویزیونی هتل افزود: آنقدر زیر باران بودم که تمام بدنم خیس شده بود. با اینکه بدنم داشت خنک می شد کمی استراحت می کردم و بازی ام را ادامه می دادم اما چیزی مانع ادامه بازی ام نشد.

آیسان 7 ساله بازی در فیلم کسر را یکی از بهترین تجربه های بازیگری عنوان کرد و گفت: برای من خیلی لذت بخش بود چون مجبور بودم با بچه های دیگر بازی کنم.

بازیگر سریال گازی می گوید: یکی از آرزوهای من این بود که بازیگر شوم، حالا که بازیگر شده ام به جشنواره فیلم فجر فکر می کنم و به زودی به این جشنواره می روم و به همه می گویم که هر آرزویی باید محقق شود. . من به آرزوهایم رسیدم و خیلی خوشحالم.

من از پدر و مادرم سپاسگزارم که از من در رسیدن به رویاهایم حمایت کردند و روزی که اولین جایزه ام را بگیرم این را به پدر و مادرم تقدیم خواهم کرد.»

روستایی که از چهار سالگی با گذراندن دوره بازیگری وارد سینما شده است می گوید: بدون آموزش نمی توانی بازیگر خوبی باشی. با تمرین است که بازیکن می تواند استعدادهای خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهد.

۲۴۴۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین