بازیگر “گلادیاتور 2” می خواست یک جنگجو باشد نه یک مدل

بازیگر گلادیاتور 2 می خواست یک جنگجو باشد نه یک

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، پل مسکال در اولین خبری که درباره «گلادیاتور ۲» منتشر شد، گفت که پس از ملاقات با کارگردان این فیلم، ریدلی اسکات، تنها نیم ساعت با او صحبت کرده و بلافاصله به او پیشنهاد شده است. نقش اصلی دنباله «گلادیاتور» پخش خواهد شد. این فیلمساز مشهور انگلیسی پس از تماشای بازی موفق مسکال در فیلم «مردم عادی» از طرفداران این فیلم شد.

مهر نوشت: مسکال در «گلادیاتور ۲» در نقش لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن بازی می‌کند. داستان از آنجا شروع می شود که لوسیوس در جوانی در منطقه نومیدیا در شمال آفریقا زندگی می کند و مادرش او را در کودکی برای فرار از امپراتوری روم به آنجا می فرستد، اما لوسیوس به عنوان یک گلادیاتور به رم بازگردانده می شود و با دشمنان روبرو می شود. با مادرش می رود.

در این فیلم پدرو پاسکال در نقش مارکوس آکاسیوس، یک ژنرال رومی که زیر نظر ماکسیموس دسیموس مریدیوس (با بازی راسل کرو در فیلم گلادیاتور اصلی) آموزش دیده، بازی می کند. دنزل واشنگتن همچنین در نقش مکرینوس، شخصیت قدرتمند و ثروتمندی که به گلادیاتورها علاقه داشت، بازی کرد، در حالی که جوزف کوئین و فرد هچینگر نقش امپراتورهای دوقلوی روم را بازی کردند.

مسکال در مورد سبک بازیگری خود گفت: من فقط می خواستم یک شخصیت بزرگ و قوی باشم زیرا گاهی فکر می کنم تلاش برای عالی به نظر رسیدن بیشتر شبیه یک مدل به نظر می رسد تا یک جنگجو.

مسکال برای این فیلم آنقدر عضله بازی کرد که پدرو پاسکال گفت که رویارویی با او در میدان مسابقه چالش برانگیز است. وی افزود: ترجیح می دهم خودم را از ساختمانی پرت کنم تا اینکه دوباره با او دعوا کنم.

پارامونت پیکچرز «گلادیاتور ۲» را در تاریخ ۲۲ نوامبر در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد کرد.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین