ببینید آیا می توانید با این آزمایش ساده 100 سال زندگی کنید یا خیر.

ببینید آیا می توانید با این آزمایش ساده 100 سال

در یکی از برنامه های پادکست دنیای تغذیه، Dr. به گفته «اد جونز»، اگر قدرت دست خوبی داشته باشید، می توانید عمر طولانی داشته باشید. در واقع می توانید با یک تست ساده که قدرت و توانایی دست ها و بازوهای شما را اندازه گیری می کند، وضعیت جسمانی خود را تخمین بزنید.

طبق خبری در اینترنت، دکتر. اد جونز اولین بار توسط دکتر دکتر که در زمینه پزشکی افزایش عمر فعالیت می کند و صاحب یک کلینیک خصوصی است با این موضوع آشنا شد. او می گوید که آن را از «پیتر آتیا» شنیده و به صحت این گفته پی برده است. او بیماران خود را معاینه می کند. متأسفانه اکثر پزشکان هنگام درمان به بیماران خود هشدار نمی دهند که قدرت بدنی خود را افزایش دهند.

دکتر می گوید: اگر نتوانید دمبلی را به مدت 1 دقیقه به اندازه سه چهارم وزن خود نگه دارید، نمی توانید زندگی طولانی را تصور کنید. جونز. در واقع اگر این استعداد و قدرت دستی را داشته باشید، بدون شک از عمر طولانی بهره مند خواهید شد.

فردی با بدنی قوی هرگز چربی در خون خود ندارد و در بهترین حالت سلامتی قرار دارد. هرچه بدن قوی تر باشد سرعت پیری کمتر می شود و احتمال ابتلا به بیماری های مختلف کمتر می شود.

برخی از پزشکان کلینیک کلیولند در اظهار نظر در مورد این برنامه از Podex Nutrition World گفتند که هرچه قدرت دست و بازوی فرد بهتر باشد، پیری او کندتر می شود. در واقع سرعت ضعیف شدن و پیری سیستم ایمنی کاهش می یابد.

به طور کلی با افزایش سن، عملکرد سیستم دفاعی بدن کاهش می یابد و قدرت دست و بازو می تواند تا حد زیادی مانع از این روند شود.

جونز می گوید دست های قوی توانایی بدن برای هموستاز (حفظ ثبات محیط داخلی بدن و ثابت نگه داشتن شرایط فیزیکی و شیمیایی بدن) را افزایش می دهد و در نتیجه بهبودی سریع از بیماری و جلوگیری از خستگی را به همراه دارد.

با این آزمایش ساده در خانه می توانید بفهمید که آیا عمر طولانی خواهید داشت یا خیر.

پس اگر می خواهید عمر طولانی داشته باشید با ورزش های روزانه قدرت دستان خود را افزایش دهید.