برای جلوگیری از بلایی مثل داریوش مهرجویی هشدار صابر ابر را جدی بگیرید

برای جلوگیری از بلایی مثل داریوش مهرجویی هشدار صابر ابر

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، صابر ابر بازیگر سینما روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از ناامن شدن امنیت شخصی من و اطرافیانم به دلیل حضور مزاحمان در چند سال اخیر خبر داد.

به گزارش عصر ایران، صابر ابر نوشت: من به عنوان یک شهروند این شهر همیشه تا جایی که می توانستم به زندگی خودم، زندگی شخصی ام، اطرافیانم و سایر شهروندان شهر توجه داشته ام. لازم است چیزی را با شما به اشتراک بگذارم که به وضوح به “عدم امنیت” اشاره می کند.

امنیت شخصی من و اطرافیانم در چند سال اخیر به دلیل حضور یک فرد متجاوز (BB) ناامن شده است و این به دلیل تعداد محکومیت های کیفری در ماه ها و روزهای اخیر به اوج خود رسیده است. . با توجه به اینکه این فرد که با قرار وثیقه از سوی مقام قضایی آزاد شده بود، تا صدور حکم بعدی آزاد است و از سایر اعمال از جمله ضرب و جرح، تهدید به پرتاب اسید، تهدید به آدم ربایی و بردن شخص به داخل منزل خارج است. ، از سایر اعمال مانند اخراج، اقدام به آدم ربایی، بکارگیری کلاهبردار و زورگیری، پخش اکاذیب در فضا و… … مبرا دانسته می شود.

[..]دلیل مهمی برای این یادداشت وجود دارد: «امنیت زندگی». تنها چیزی که برای من اهمیت دارد امنیت شخصی من است، نه به عنوان یک بازیکن، بلکه صرفاً به عنوان یک شهروند و با علم به اینکه افراد دیگری نیز در سال های گذشته توسط این فرد مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند (به گواه سابقه کیفری بد او) تصمیم به اعلام عمومی گرفت.

من برای ایجاد ناراحتی در جامعه تا کنون از بیان این سخنان خودداری کرده ام! اما با اتفاقات اخیر معتقدم باید راهی برای کشاندن راهزنان و همدستانشان به قانون اندیشید. امیدوارم این یادداشت شروعی برای توقف این جریان باشد.

بر اساس این مقاله به عموم مردم اعلام می‌کنم که اگر حادثه یا تهدیدی در زندگی خصوصی من از شخصی سرچشمه می‌گیرد، از یک فرد مجرد است که وکلای من و اطرافیانم به خوبی او را می‌شناسند.

بدینوسیله از تمامی مراجع ذیربط درخواست کمک و حمایت دارم تا شاید با اعلام و محکومیت افرادی که به سلامت جامعه آسیب می زنند، درس عبرتی برای دیگران باشد. وکلای اینجانب در دادگستری و نیروی انتظامی تهران مشغول مراحل قانونی هستند و پس از کسب مجوز از مراجع قضایی، قرارهای محکومیت، عکس و هویت آن فرد را منتشر خواهم کرد.

صابر ابر قسمت نظرات این پست را بست، اما جالب اینجاست که درخواست صابر به جای برانگیختن همدردی و همدردی با احساس ناامنی، سوژه تمسخر و تمسخر صفحات خبری یا سایت ها شد.

در جایی که توسط شخص مزاحم (ب، ب) ارسال شده بود، کامنت‌گذاران شروع به این گمانه‌زنی کردند که احترام به نام و حریم خصوصی دیگران و توجه به سیاست هشدار صابر ابر را نادیده گرفته‌اند!

اگرچه صابر ابر از روی ناچاری این کار را انجام داده و در معرض تهدید بسیار جدی قرار گرفته است، اما افرادی که دارای حساب های کاربری ناشناس و حتی حساب های شخصی هستند، فقط سعی در تمسخر این پرونده دارند و به همین دلیل سعی در انجام این کار دارند. هر چه بیشتر مردم را در مورد این موضوع آگاه کنید.

واقعاً وحشتناک است که یک نفر متن صابر ابر را بخواند و در نهایت به این پیشنهاد برسد که در مورد آن نظر بدهد تا دیگران بخندند!

سال گذشته داریوش مهرجویی یکی از کارگردانان سرشناس سینمای ایران و همسر فقیدش وحیده محمدی فر به شهادت رسیدند که چند روز قبل از این قتل، وحیدا محمدی فر با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود به صراحت گفت. یک نفر او را در باغشان تهدید به کشتن می کرد، اما این قضیه تا زمانی که این فاجعه رخ نداد جدی گرفته نشد.

این اخطار واقعا صابر ابر را جدی گرفت چرا که وقتی فردی معروف به صابر ابر دست به چنین اقدامی می زند یعنی به نقطه ای رسیده است که حدس و گمان و چرندیات زیادی آماده است، حتی این اظهار نظر کنایه آمیز از سوی بسیاری از اهالی بازار. جامعه می میرد

این هشدار صابر ابر لازم است هم از سوی نهادهای امنیتی ذیربط و هم ما شهروندان به عنوان یک جامعه جدی گرفته شود تا خدای ناکرده بلای جبران ناپذیری رخ ندهد.

245245

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین