آرایش مناسب می تواند آثار زمان و سن را از چهره شما پاک کند (برعکس، آرایش اشتباه می تواند سن شما را افزایش دهد!). ترفند این است که بدانید کدام فرمول، رنگ و تکنیک می تواند جوانی را به چهره شما بازگرداند. خلاصه همه این تکنیک ها تاکید بر نکات مثبت و حذف نکات منفی است.

1. سایه چشم: سایه چشم ابزاری مفید برای پوشاندن سیاهی زیر چشم است. فکر می کنید با استفاده از کرپ ها آنها را پنهان کرده اید، در حالی که در واقع تمام چین و چروک ها را بیشتر نمایان کرده اید. استفاده از دو رنگ بهترین کار را دارد. رنگ روشن تر برای داخل و گوشه ها و رنگ تیره تر برای ترکیب.

2. هایلایت: از رنگ ها برای قاب چانه، لب ها، دکلته و دست ها استفاده کنید. انتظار نداشته باشید که سایه کم رنگ و ظاهر بی روح سن شما را پنهان کند. در عوض، از رنگ‌های گرم‌تر برای برجسته کردن کارتان استفاده کنید. بهتر است از دو پودر گونه با هم استفاده کنید، یکی با تم برنز و دیگری با رنگ صورتی تر، و گاهی اوقات یک کرم براق روی آن بزنید تا ظاهری تازه داشته باشد.

3. مژه ها: این یک واقعیت ساده است که با افزایش سن موهای شما نازک می شود و متاسفانه این موضوع شامل مژه های شما نیز می شود. اگر نمی‌خواهید آرایش کنید، فراموش نکنید که ریمل حجم‌دهنده را به مژه‌هایتان بزنید تا چهره‌تان احیا شود.

4. لب: برق لب صورتی کم رنگ با خط لب نرم برای استفاده روزانه عالی است. این ترکیب باعث می شود لب ها پرتر به نظر برسند و البته جوان تر به نظر برسید. و البته همه به رژ لب قرمز نیاز دارند زیرا کلاسیک است و البته بدون در نظر گرفتن سن.

5. فونداسیون مناسب: قبل از استفاده از کرم پودر حتما از کرم مرطوب کننده استفاده کنید و از کرم پودری سبک با پوشش مناسب استفاده کنید که به یکدست شدن پوست کمک می کند. استفاده از کرم های DD به شدت توصیه می شود. کرم های DD به عنوان یک محصول سه گانه عمل می کنند.