برقراری روزانه 5 تا 6 هزار تماس با سامانه 190 وزارت بهداشت

برقراری روزانه 5 تا 6 هزار تماس با سامانه 190

انتخابتو و به نقل از و به نظر می رسید، علیرضا رحیم نیا از خوشحالی همکارانش در سامانه 190 خبر دادرایج ترین نیروهای وزارت بهداشت گفت: همکاران ما بسیار محترمانه و متین با مردم صحبت می کنند، همه مواردی که باید پیگیری شود به درستی انجام می شود، برخی تماس ها با مراجعه همکاران ما قطع می شود.

برخی تماس ها نیاز به رصد توسط اداره حسابرسی دارند، ارزیابی عملکرد و شکایات وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی باید پاسخ داده شود، بنابراین برای تماس های ثبت شده در سامانه 190 کد شنود ارسال می شود. کد رهگیری نیز در نتیجه ردیابی برای تماس گیرنده ظاهر می شود.

مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت 9 خط (190) در سامانه ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد: خط اول مربوط به قبل است. -پیش-. اورژانس بیمارستان، خط دوم مربوط به شکایات بهداشت محیطی و حرفه ای، خط سوم شکایات و راهنمایی دارویی، خط چهارم مربوط به حوزه درمان، خط پنجم مربوط به تعرفه خدمات پزشکی، خط ششم مربوط به قانون است. در مورد جوانان جمعیت، خط هفتم مربوط به رسیدگی به شکایات توسط نیروهای بخش بهداشت خط هشت در مورد وام بانک جهانی و خط 9 در مورد رسیدگی به شکایات توسط مقامات بخش بهداشت است. دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت بهداشت.

رحم اعلام شد که عمده شکایات مطرح شده از سوی افراد در سامانه 190 مربوط به بهداشت محیط و رعایت نکردن اصول بهداشتی در اماکن و اصناف مختلف بوده و این موارد در همان روز پیگیری شد.

وی شکایت از تخلفات تعرفه ای و گرانی در مراکز درمانی را بسیار اندک دانست و گفت: درصد شکایت افراد دارای سامانه 190 در این زمینه بسیار کم است، بنابراین نیروهای پزشکی به ویژه مراکز درمانی دولتی که در اطراف فعالیت می کنند. ساعت، ممنون

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت از طراحی و اجرای آیین‌نامه‌های عملکرد روسا و مدیران ارشد وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی در دولت مردمی خبر داد. وی بیان کرد: ارزیابی عملکرد مدیران در یک مرحله انجام شد و بر اساس شاخص ها، بازرسی های دوره ای و سرزده از دانشگاه ها و مدیران ارزیابی و نتایج آن ها نیز انجام شد.

رحم وی با اشاره به فعالیت میز خدمت در ستاد وزارت بهداشت گفت: بیش از 60 درصد مراجعات به وزارت بهداشت توسط میز خدمت مستقر در ستاد این وزارتخانه قابل رسیدگی است اما در برخی موارد بر اساس ارزیابی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، دستگاه های اجرایی و ریاست جمهوری در میان واحدهای خدماتی، میز خدمت وزارت بهداشت رتبه اول را به خود اختصاص داد. بخش های فرعی

وی با بیان اینکه روزانه 5500 تا 6000 تماس با سامانه ملی 190 برقرار می شود، افزود: به طور معمول در ایام تعطیل و آخر هفته تعداد تماس با این سامانه کمتر است.