بزرگترین رویداد برای ارائه یک پروژه مستند ویژه برگزار می شود

بزرگترین رویداد برای ارائه یک پروژه مستند ویژه برگزار می

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و انیمیشن، به گزارش خبرگزاری انتخابتو، رویداد ملی ارائه پروژه «اسب» برای حضور در عرصه های بین المللی در به منظور ایجاد فرصت برای حمایت از پروژه های خلاقانه اقتصادی با لحظات و استعدادهای ناب به شرح زیر است: در شرایط زیر تنظیم می شود:
1- پلان ها را می توان به صورت سریال های بلند، نیمه بلند، کوتاه یا مستند ارائه کرد. 2- طرح می تواند در مرحله تحقیق، در حال ساخت و یا به صورت پیش نویس خام ارائه شود. 3- مستندها بین 7 تا 22 تیرماه قابل تحویل هستند. برای تکمیل، فرم ارسال طرح 1403 را به وب سایت https://defc.ir/Explain/28/Panel_Dariaft_Pichinga ارسال کنید.

راهنمایی های لازم در این زمینه در فرم مربوطه انجام شده است. پس از بررسی طرح ها، با افراد منتخب برای ارائه منابع ویدیویی (دمو 3 دقیقه ای) تماس گرفته می شود. گروهی از سرمایه گذاران، شبکه های تلویزیونی، موسسات خصوصی و دولتی در مرحله ارائه حضوری طرح حضور دارند و با توجه به معیارها و اولویت های تولید، طرح را انتخاب کرده و به مذاکره با متقاضیان ادامه می دهند.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دسته بندی فیلم و افزایش دانش خود در مورد تامین مالی و جذب سرمایه، از مطالب ارائه شده در کارگاه های آموزشی هشتمین جشنواره بین المللی فیلم در سایت استفاده کنند.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین