ناگفته های منوچهر ولی زاده از دوبله/ لطفا امتحان کنید!

ناگفته های منوچهر ولی زاده از دوبله لطفا امتحان کنید

به گزارش خبرگزاری انتخابتو به نقل از روابط عمومی موزه سینما، در ادامه مجموعه برنامه های تاریخ شفاهی، موزه سینما گزیده ای از مصاحبه این هنرمند را به مناسبت تولد منوچهر مدیر دوبلاژ و دوبلاژ منتشر کرد. ولی زاده. برای سینما و تلویزیون

منوچهر ولی زاده با بیان اینکه روزی که این کار را شروع کردم به فکر پول نبودم، گفت: فقط عشق و علاقه مرا به هنر دوبله کشاند. شاید خیلی ها اینقدر به دوبله علاقه داشته باشند اما اگر بتوانند با عشق این مسیر را طی کنند موفق خواهند شد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: از روزی که وارد این حرفه شدم نقش های مختلفی را از سطح 3 تا 1 تجربه کردم. من به بیشتر این نقش‌ها علاقه شخصی داشتم و اغلب بدون تلقین برای بسیاری از شخصیت‌ها انتخاب می‌شدم، بنابراین از نقشی که دوبله نکردم پشیمان نیستم.

ولی زاده گفت: من عاشق تام هنکس، تام کروز و جان تراولتا هستم و بسیاری از نقش های این بازیگران را دوبله کرده ام، بسیاری از نقش های ویل اسمیت و ادی مورفی را نیز دوبله کرده ام و همیشه سعی کرده ام کارم را انجام دهم. با «صداقت» و در این مدت نقش های خوبی به من پیشنهاد شد.

وی واکنش مردم به وی را اینگونه توضیح داد: اگر مردم علاقه و محبت نداشته باشند، ما وجود نداریم. اگر صدای ما شنیده نشود و تصویر ما در انظار عمومی دیده نشود، کار ما ارزشی ندارد. اینها هستند که به وجود هنرمندان معنا می بخشند. آنها با ابراز علاقه به هنرمند احترام می گذارند.

ولی زاده گفت: عشق و اخلاص مردم هرگز فراموش نمی شود، من هر کاری را قبول دارم و سعی می کنم آن را به بهترین نحو انجام دهم که مورد توجه مردم قرار گیرد، برای همه جوانان کشور آرزوی موفقیت دارم، برای این عزیزان آرزوی موفقیت دارم. مطالعه کنند و رشته انتخابی خود را به کار گیرند و در هر کاری که انجام می دهند عزم خود را نشان دهند.” توصیه می کنم.

وی در پایان گفت: از آنجایی که علاقه زیادی به دوبله دارم، عزم زیادی در این حرفه نشان دادم و در شصت و پنج سال گذشته فقط در این حرفه فعالیت داشتم. من از جوانان می خواهم که به علاقه خود به دانشگاه ادامه دهند و حرفه خود را بر اساس آن بنا کنند. اگر در دانشگاه در رشته ای تحصیل کنید و به دنبال شغل دیگری بروید، قطعا با مشکل مواجه خواهید شد.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین