بهترین درام های کره ای جدید که در ژوئن و جولای خواهیم دید

بهترین درام های کره ای جدید که در ژوئن و

در ژوئن 2024، طرفداران درام‌های کره‌ای می‌توانند منتظر بازگشت فصل دوم درام جنایی محبوب The Player در سال 2018 باشند. ضمنا سریال های کمدی-عاشقانه و جذابی چون خانم شب و روز و گانگستر دوست داشتنی من نیز پخش می شود.

به گزارش فرادید؛ در اینجا لیستی از 5 سریال تلویزیونی مورد انتظار در ماه ژوئن (اواسط ژوئن تا اواسط تیر) را ارائه خواهیم کرد.

1. بازیکن 2: Lord of Crooks (14 ژوئن)

بازیگران اصلی: سونگ سونگ هون، اوه یون سو، لی سی وون، تائه وون سوک، جانگ گیوری

خلاصه داستان : این سریال مهیج ادامه سریال Actor است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. داستان سریال در مورد گروهی از کلاهبرداران متشکل از یک هکر، یک جنگجو و یک راننده است که گرد هم می آیند تا پول های کثیفی را که به ناعادلانه توسط ثروتمندان جمع آوری شده به سرقت ببرند.

2. سلسله مراتب (18 ژوئن)

بازیگران: رو جونگ اوی، لا چا مین، کیم جائه وون، جی هی وون، لی وون جونگ

خلاصه داستان : وقایع این سریال در دبیرستان جوشین اتفاق می افتد. یک مدرسه خصوصی معتبر فقط برای بچه های نخبه. روایت این سریال ترکیبی جذاب و جذاب از مضامین عشق، دوستی و انتقام خواهد بود. همه چیز با ورود دانش آموز جدیدی به نام کانگ ها شروع می شود که نظم ایجاد شده توسط دانش آموزان قبلی را به هم می زند.

3. گانگستر شیرین من (23 ژوئن)

بهترین درام های کره ای جدید که در ژوئن و جولای خواهیم دید

بازیگران: اوم تائه گو، هان سون هوا، کوان یول، کیم هیون جین، جائه چان، یانگ هیون مین، هوانگ هیون جونگ

خلاصه داستان: این سریال کمدی عاشقانه دو شخصیت به ظاهر غیر متعارف را گرد هم می آورد: Go Eun-ha، زن جوانی که یک کانال یوتیوب برای کودکان به نام “خواهر کوچک” را اداره می کند. از سوی دیگر، سو جی هوان، گانگستر سابق که زندگی جدیدی را آغاز می کند و حتی به سازماندهی مجدد گروه های گانگستری کمک می کند. ملاقات آنها منجر به یک رابطه عاشقانه غیرمنتظره می شود.

4. خانم شب و روز (26 ژوئن)

بازیگران: لی جونگ اون، جونگ اون جی و چوی جین هیوک

خلاصه داستان : لی می جین سال هاست که به دنبال یک شغل ثابت بوده اما موفقیت چندانی نداشته است. اما یک روز با بیدار شدن در بدن زنی 50 ساله، زندگی او تغییر می کند. او تصمیم می گیرد از این موقعیت به نفع خود استفاده کند. بنابراین، او در طول روز در بدن جدید خود به عنوان کارآموز در دفتر Kye Ji-woong، یک دادستان سختگیر کار می کند و عصرها به عنوان یک دختر جوان 20 ساله به بدن خود باز می گردد.

بهترین درام های کره ای جدید که در ژوئن و جولای خواهیم دید

5. عاشق DNA (2 ژوئیه)

بازیگران: چوی سی وون، جونگ این سان، لی ته هوا، جونگ یو جین

خلاصه داستان: راه های بی شماری برای یافتن عشق وجود دارد، و محققی به نام سو جین معتقد است که ژن ها کلید اصلی هستند. او مصمم است مردی را پیدا کند که از نظر ژنتیکی با او سازگار باشد. به این ترتیب، او با یون وو، یک متخصص زنان و زایمان آشنا می شود که همیشه نیاز به پایان دادن به رابطه خود را احساس می کند. در همین حال، کانگ هون یک آتش نشان است که همیشه برای کمک به سو جین در مکان مناسب حاضر است. اما ژن های سو جین در نهایت او را به کدام مسیر می کشاند؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین