بهترین درام کره ای برای نقش جذاب اوه یون سو

بهترین درام کره ای برای نقش جذاب اوه یون سو

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، لیست بهترین سریال های کره ای با بازی Oh Yeon-seo; بازیگر محبوب و با استعدادی که بینندگان ایرانی او را با سریال «دونگی» نیز می شناسند.

فرادید نوشت: اوه یون سو بازیگر 37 ساله کره ای است که شاید مخاطبان ایرانی او را بیشتر با بازی در نقش “ملکه اینوون” در درام دونگ یی بشناسند. با این حال، کارنامه هنری یون سو شامل سریال ها و فیلم های موفق تلویزیونی دیگری نیز می شود. از سریال کمدی “خانواده جدید” گرفته تا سریال فوق العاده و جذاب “کافه مینامدانگ” که یکی از بهترین سریال های تلویزیونی سال 2022 محسوب می شود.

در اینجا لیستی از بهترین درام های اوه یون سو را مرور می کنیم. این درام حالات مختلفی دارد و استعداد بازیگری یون سو را در ژانرهای مختلف نشان می دهد.

1. شوهرم خانواده دارد

داستان این سریال کمدی خانوادگی داستان زنی به نام چا یون هی را دنبال می کند که در عرصه تولید تلویزیون بسیار موفق است. اما وقتی شوهرش سال‌ها بعد والدین واقعی او را می‌یابد، چا یون هی با مشکلات غیرمنتظره‌ای مواجه می‌شود. در این درام، اوه یون سو نقش بانگ مال سوک، یکی از خواهر شوهرهای چا یون هی را بازی می کند.

2. جانگ بو ری اینجاست!

دختر جوانی از خانواده ای ثروتمند ناپدید می شود و به جای پدر و مادر واقعی اش توسط زنی نسبتا فقیر بزرگ می شود. در همین حال، خانواده ثروتمند او برای مقابله با از دست دادن دختر خود، دختری را به فرزندی قبول می کنند. با این حال، هنگامی که دختر جوان دوباره خانواده واقعی خود را پیدا می کند، تنش ها و رقابت های شدیدی به وجود می آید. اوه یون سو در این درام نقش شخصیت اصلی جانگ بوری را بازی می کند.

بهترین درام کره ای برای نقش جذاب اوه یون سو

3. اینجا می آید آقای اوه

این سریال داستان دو مرد کاملا متفاوت را روایت می کند که با دو خواهر ازدواج کرده اند. اوه جا ریونگ مردی خوش اخلاق، اجتماعی و مهربان است که با قلبی پاک به همسرش گونگ جو (اوه یون سو) وفادار است. در مقابل، جین یونگ سوک با همسرش جین جو به خاطر ثروت خانواده اش ازدواج کرد و اکنون او برای سرقت اموال آنها نقشه می کشد. جاریونگ که بیکار است در برابر حرص و طمع و دسیسه های دشمنش یانگ سوک مقاومت می کند و خانواده همسرش را از نابودی نجات می دهد.

4. بهترین تیم مراقبت های بهداشتی

این درام زندگی پزشکان و پرستاران را در یک تیم پزشکی نخبه در بیمارستان دانشگاه گوانگهای دنبال می کند. این سریال با تمرکز بر چالش ها و پیروزی های حرفه پزشکی و روابط پیچیده شخصیت ها، تصویری جذاب از دنیای پزشکی ارائه می دهد.

5. لطفا برگردید قربان.

این سریال داستان دو نفر را روایت می کند که پس از مرگ با بدن های جدید به زندگی بازمی گردند. این سریال با مضامینی مانند عشق، رستگاری و شانس دوم، داستان تلاش آنها برای اصلاح اشتباهات گذشته را روایت می کند.

بهترین درام کره ای برای نقش جذاب اوه یون سو

6. دختر خراب من

این درام عاشقانه که در دوره چوسون می گذرد، داستان عشق بین گئون وو، یک دانشمند محترم، و شاهزاده خانم پر جنب و جوش و پرشوری به نام ها-میونگ (اوه یون سو) را روایت می کند. با وجود درگیری های اولیه، رابطه آنها از خصومت به دوستی و سپس به عشق تبدیل می شود.

7. اودیسه کره ای

این سریال داستانی خارق العاده و رمانتیک را روایت می کند که در دنیای مدرن اتفاق می افتد. داستانی با الهام از افسانه های باستانی. در این درام، اوه یون سو نقش دختری را بازی می کند که توانایی دیدن ارواح را دارد. این قدرت خاص باعث می شود که او درگیر داستان عجیبی از درگیری بین دو موجود ماوراء طبیعی شود.

بهترین درام کره ای برای نقش جذاب اوه یون سو

8. عشق با نقص

این سریال کمدی عاشقانه داستان جو سو یون (اوه یون سو) را دنبال می کند که از مردان خوش تیپ متنفر است زیرا با سه برادر خوش تیپ بزرگ شده است که همیشه او را در دردسر می انداختند. با این حال، هنگامی که او با لی کانگ وو، مردی خودسر و خوش تیپ آشنا می شود، دنیای او زیر و رو می شود و عشق به طور غیرمنتظره ای بین آنها شکل می گیرد.

9. کافه مینامدانگ

Nam Han-joon (با بازی Seo In-guk) یک کارآگاه سابق جنایی است و در حال حاضر به عنوان یک کلاهبردار کار می کند. او برای کلاهبرداری هایش به عنوان یک فالگیر ظاهر می شود و کافه مینامدانگ را اداره می کند. او با ظاهر جذاب و مهارت گفتاری خود توجه مشتریان را به خود جلب می کند. البته در حالی که از مشتریان خود کلاهبرداری می کند و پول آنها را می گیرد، به حل پرونده آنها نیز کمک می کند. از طرفی هان جائه هوی (با بازی اوه یون سو) سه سال است که به عنوان کارآگاه کار می کند. او به شغل خود علاقه دارد و سعی می کند راه درست و عادلانه ای را دنبال کند.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین