این بار فردوسی پور و دوستانش رادیو را خراب کردند

این بار فردوسی پور و دوستانش رادیو را خراب کردند

عادل فردوسی پور این شب ها تدارک ویژه ای برای یورو داشت.


انتخابتو: عادل فردوسی پور این شب ها تدارک ویژه ای برای یورو داشت. اگر از دنبال کنندگان او باشید، حتما می دانید که در این ویژه برنامه، افراد مشهور با هواداران نسبتا مثبت در بین مردم مهمان نمایشگاه هستند تا در زمینه زندگی شخصی یا هنری خود درباره فوتبال صحبت کنند. به هر حال این مهمانی ها نکات خاصی هم دارند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. با ما بمان.

شناخت ذهن مخاطب

فردوسی پور با فضای جدید برنامه اش سعی کرد بیشتر به دنیای بینندگانش نزدیک شود. با داشتن یک چیدمان معمولی و دعوت از افرادی که مردم حداقل آنها را بیشتر از برنامه های تلویزیونی دوست دارند، اکنون مردم تشنه دیدن آنها در فضایی معمولی مانند این برنامه هستند. مثلا ژول می آید و چیزهایی می گوید که مردم را به فکر وادار می کند، حتی اگر آن را دوست نداشته باشند. یا مثلاً محمد بحرانی می گوید: من وفادارترین مزدور تاریخ هستم. دایره لغات خود را از دنیایی گرفته است که در سال های اخیر زیاد شده است، گویی عادل این نکته را از زبان انتقادی به برنامه اضافه کرده است. حتی هوتن شکیبا هم در یک برنامه فوتبالی به نام مجردها از اتفاقاتی که برای سریال و سرش افتاد می گوید. به نظر می رسد که این موارد در تخصص این برنامه باشد.

چیزهایی که نمی دانیم

“هرکسی که در موقعیت من است، احتمالاً به دلیل مصدومیتی که داشتم از فوتبال متنفر می شود. می گفتند فوتبالی را که دوران جوانی ام را در آن گذراندم دور بریز و برو سر قبر پدر فوتبال. پیشنهادهای بسیار جذابی دریافت کردم و من را به فوتبال بردند. جهتی که داشتم می رفتم و گفتم: “می بینی، رفته است.”

عادل با گفتن این جملات به نوعی دلش را به روی حضار باز کرد. برنامه فوتبال که اکنون خارج از چارچوب تلویزیون است، به موفقیت های بزرگی دست یافته و بین محدودیت های موجود فاصله ایجاد کرده است. واقع بین باشیم، چه خوب که عادل نرفت، ماند. ای کاش حداقل عده ای اصول برنامه نویسی را از ایشان یاد می گرفتند.

جوک هایی که غیرعادی به حساب نمی آیند!

شاید در نگاه اول فکر کنید که عادل با قد بهرام افشاری شوخی می کند، اگر در تلویزیون بود هزاران حرف و حدیث خارج از عرف و این حرف ها وجود داشت. اما حقیقت این است که در چارچوب چنین برنامه هایی این گونه شوخی ها راحت تر بیان می شود و در یک ضرب المثل جای می گیرد و این اصلا عجیب نیست.

اما اگر کمی عمیق‌تر به این رویداد بپردازیم، می‌توانیم به چیزی برسیم که سال‌ها در تلویزیون ندیده‌ایم: ملاقات رسمی خانواده‌ها. هوتن با حوصله روبروی عادل می نشیند و از بهرام افشاری می گوید. دو ستاره سینما و یک ستاره تلویزیون. حداقل آنهایی که «محبوب» هستند و به دلایلی که می دانیم سال هاست در تلویزیون حضور ندارند. در واقع برنامه عادل الان تحت کنترل صدا و سیما است و خاص ترین چیز این است که مردم خیلی آنها را دوست دارند.

احسان عبدی پور; به یاد حمیدریزا صدر

شاید خاص ترین مهمان عادل احسان عبدی پور باشد. او به دلیل لحن و سبک متفاوتی که دارد در نظر برخی افراد است. عمیق به نظر می رسد، اما رقبایی نیز وجود دارند که با آن مخالف هستند پرداخت فکر می‌کنند عادل در این سال‌ها تلاش کرده تا غیبت فردی مثل حمیدریزا صدر را در برنامه‌هایش پر کند.

این بار فردوسی پور و دوستانش رادیو را خراب کردند

با این حال به نظر می رسد همچنان در برنامه های آنها یک مفسر معمولی گم شده است که فوتبال را در دل مخاطب جای دهد. رئیس حجرضایی هم آمد و شاید در همان برنامه تاثیر خوبی گذاشت اما دیگر همان آدم قبلی نیست، کمی خسته است. اما عبدی پور جای کار دارد و باید ببینیم دوباره برمی گردد یا نه.


فرش بهشتی_اف پلاس

Shab_F Plus




نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.






ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 9.5 میلیون تومان






به گزارش رسانه انتخابتو