بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با بازی “چوی سالی”; از سن 9 سالگی تا 25 سالگی

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با بازی

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، مرگ زودرس سالی در سال 2019 در سن 25 سالگی نه تنها برای جامعه کره ای شوکه کننده بود، بلکه خبری تکان دهنده برای طرفداران صنعت سرگرمی کره در سراسر جهان بود. سالی فراتر از مرزهای کره به عنوان بازیگر و خواننده کی پاپ شناخته می شد. علت مرگ خودکشی اعلام شد و بسیاری بر این باورند که آزار و اذیت آنلاین و نظرات منفی در شبکه های اجتماعی از عوامل اصلی وخامت روحی سولی بوده است.

به گزارش فرادید؛ سالی کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک آغاز کرد و اولین نقش خود را در سریال تلویزیونی “افسانه سودانگ” به دست آورد. در سال های بعد با حضور در سریال های تلویزیونی «تعطیلات» و «گوزل اول» بیشتر شناخته شد. آخرین حضور او در یک سریال تلویزیونی به عنوان یک ستاره مهمان در سریال موفق هتل دل لونا بود. در اینجا لیست فیلم ها و سریال های تلویزیونی سولی آمده است.

1. افسانه سودانگ (2005)
سودانگ یک فرد عادی است که به عنوان تکنسین در یک مدرسه معتبر در پادشاهی باکجه آموزش دیده است. اما زندگی او در آستانه یک تغییر خارق العاده است. او با شاهزاده سون هوا (با بازی سالی) از پادشاهی رقیب شیلا آشنا شده و عاشق او می شود. سودانگ همچنین دارای رازی است که می تواند سرنوشت پادشاهی باکجه را تغییر دهد، اما کسانی نیز هستند که به دلیل اسرار او می خواهند او را نابود کنند.

2. معجزه یک احمق بخشنده (2008)

این فیلم درباره دختری به نام جی هو است. او یک پیانیست خوش آتیه است، اما پس از تحمل ترس شدید از صحنه، قادر به ادامه کار خود نیست. او به زادگاهش برمی گردد و با همکلاسی قدیمی خود سئونگ ریونگ ملاقات می کند. سالی در این فیلم نقش شخصیت دوران کودکی جی هو را بازی می کند.

3. زیبا مثل تو (2012)

سالی در این درام نقش دختری به نام گو جائه هی را بازی می کند که از کره به آمریکا مهاجرت می کند. او در مدرسه به دلیل ظاهرش مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و تقریباً تصمیم می گیرد درس را رها کند. یک روز در حالی که یک مسابقه دو و میدانی را از تلویزیون تماشا می کند، مجذوب یکی از مسابقات پرش ارتفاع، کانگ ته جون (با بازی چوی مین هو) می شود. او در نهایت به کره نقل مکان می کند تا در همان مدرسه ای که ته جون در آن حضور داشت، تحصیل کند. اما یک مشکل وجود دارد: ته جون به یک دبیرستان پسرانه به نام جینی می رود، بنابراین گوجه هی موهایش را کوتاه می کند و به عنوان یک پسر برای ورود به مدرسه ظاهر می شود.

1722501805 72 بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با بازی

4. دزدان دریایی (2014)

در آستانه تأسیس سلسله چوسون، نهنگی مهر دولتی امپراتور مینگ را که توسط فرستادگان چینی به چوسون آورده شده بود، می بلعد. یک گروه دزد دریایی به رهبری جانگ سا جونگ، با پاداش بزرگی که برای بازگشت فوک سلطنتی تعیین شده است، برای شکار نهنگ ها راهی دریا می شوند. با این حال، آنها به زودی با کاپیتان دزدان دریایی زن، Yeo Wol درگیر می شوند و یک ماجراجویی غیرمنتظره آغاز می شود. سالی در این فیلم نقش یکی از دزدان دریایی را بازی می کند.

1722501806 712 بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با بازی

5. هتل دل لونا (2019)

این سریال نقش آخر سالی را دید. داستان این درام یک هتل عجیب را دنبال می کند که توسط جانگ من-وول اداره می شود. او به دلیل اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شده بود مجبور شد 1300 سال این هتل را اداره کند. ویژگی این هتل این است که مهمانان آن روح هایی هستند که قبل از رفتن به دنیای آخرت مدتی در آنجا اقامت می کنند. سالی به عنوان ستاره مهمان در قسمت دهم این سریال ظاهر شد.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین