بهترین و بدترین درختان برای باغ

بهترین و بدترین درختان برای باغ

بعد- درختان یک ویژگی باغ هستند که برای مدت طولانی با شما می مانند. بنابراین شما قطعا می خواهید مطمئن شوید که مورد مناسب را انتخاب کرده اید. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید از درختان خاصی اجتناب کنید، از سیستم های ریشه ای بزرگ که می توانند باعث آسیب ساختاری به خانه شما شوند تا گونه های مهاجمی که میوه های ناخوشایند و شاخه های ضخیم تولید می کنند که فضای شما را اشغال می کنند. درعوض، شما درختان زینتی کوچکتری می خواهید که نگهداری از آنها دشوار نباشد و در عین حال بهترین سهم زیبایی شناختی را داشته باشند.

بهترین درختان برای کاشت در نزدیکی خانه

هنگام انتخاب درخت مناسب برای کاشت در نزدیکی خانه، باید چندین نکته را در نظر بگیرید. اگر به دنبال اضافه کردن درخت به باغ خود هستید، بهترین انتخاب ها درختان گلدار یا درختان زینتی هستند که برگ های متنوعی را با رنگ های زیبا به نمایش می گذارند. همچنین باید مراقب باشید درختی را انتخاب نکنید که خیلی سریع رشد می کند و باغ شما را تحت الشعاع قرار می دهد و زیر بنای خانه شما را به خطر می اندازد.

در اینجا پنج درخت تایید شده توسط متخصصان وجود دارد که می توانید در نزدیکی خانه خود بکارید:

بهترین و بدترین درختان برای کاشت در نزدیکی خانه / بهترین و بدترین درختان برای کاشت در باغ

1- درخت سگ داگ

یکی از گیاهان فصل پاییز که می تواند به باغچه شما رنگ و زیبایی ببخشد، درخت سگ داگ است. این گیاه درختی با جثه متوسط ​​با حداکثر ارتفاع و عرض 7.5 متر است. این گیاه کند رشد می کند. این درخت بومی شرق ایالات متحده است. گل های بهاری منظره ای باشکوه در اطراف خانه شما ایجاد می کنند. این درخت در طول فصول سال از میان تعدادی برگ عبور می کند.

۲- افرای ژاپنی

یکی از بهترین درختان برای باغ های کوچک، این درخت یک گیاه زینتی زیبا است که به فضای بیرونی شما رنگ و راحتی می بخشد و فضای باغ های ژاپنی را القا می کند. رنگ های پر جنب و جوش و ظاهر ظریف آن احساس راحتی را ایجاد می کند. این درخت که به دلیل شاخ و برگ های چشمگیر و اندازه جمع و جور خود شناخته شده است، بدون اینکه فضا را تحت تأثیر قرار دهد، سایه ایجاد می کند. افراهای ژاپنی زیبا هستند و در اندازه ها و رنگ های مختلف از قرمز تا نارنجی و سبز هستند. در نتیجه، مطمئناً انواع افراهای ژاپنی را پیدا خواهید کرد که مناسب شما و باغتان باشد. این درختان در مناطق سایه دار رشد می کنند.

بهترین و بدترین درختان برای کاشت در نزدیکی خانه / بهترین و بدترین درختان برای کاشت در باغ

3- مگنولیا

این درخت گلدار تضمین شده است که باغ شما را زیبا می کند و با وجود تاج پوشش گسترده ای که دارد، دارای سیستم ریشه ای کم عمق است که آن را به گزینه ای عالی برای کاشت در نزدیکی خانه تبدیل می کند. مگنولیا همیشه سبز و گلهای آن درشت و معطر است. این درخت زیبایی و عطر را به چشم انداز شما می بخشد، به علاوه رایحه شیرین گل های ماگنولیا می تواند آرامش بخش باشد. درخت ماگنولیا از نظر آب و هوا در مناطق آمریکای جنوبی رشد می کند.

4- پنکیک میرتی

درختی زینتی با خوشه های گل زیبا که رنگ آن از ارغوانی تا سفید، صورتی تا قرمز متغیر است. این درخت تابستانی است و مقاوم است و به نگهداری کمی نیاز دارد و فقط در اواخر زمستان برای تحریک رشد نیاز به هرس دارد. کرپ میرتی آفتاب کامل را ترجیح می دهد. بنابراین اگر قصد دارید این درخت را در نزدیکی خانه خود بکارید، دقت کنید که کاملا در سایه خانه شما نباشد.

بهترین و بدترین درختان برای کاشت در نزدیکی خانه / بهترین و بدترین درختان برای کاشت در باغ

5-درخت بنفش

درخت یاس بنفش بومی شرق ایالات متحده است و یکی از اولین درختانی است که هر بهار شکوفا می شود و جوانه های صورتی مایل به بنفش چشمگیر شاخه های برهنه آن را می پوشاند. این درخت کوچک برگریز معمولاً تا ارتفاع 20 فوتی رشد می کند، به این معنی که در عرض یک دهه از حیاط جلویی و دارایی شما بیشتر نخواهد شد. این درخت به دلیل شکل گرد خود یک انتخاب تزئینی عالی برای فضای بیرونی شماست. برگ های جذاب و قلبی شکل آن در ماه های تابستان دیده می شود.

بدترین درختان برای کاشت در نزدیکی خانه

وقتی نوبت به این می رسد که از کدام درخت ها اجتناب کنید، نگرانی اصلی شما اندازه درخت است. درختانی که بیش از حد بزرگ می شوند یا به سیستم های ریشه بزرگ متکی هستند می توانند به سرعت مشکل ساز شوند و به نگهداری بسیار بیشتری نیاز دارند. هنگام کاشت هر درخت، اندازه آن را در زمان بلوغ، نزدیکی به خانه و آب و هوای محلی در نظر بگیرید.

1- درخت توت

اولین درختی که می خواهید از آن دوری کنید، توت است. درختانی هستند که دوست ندارید ماشین خود را زیر آن پارک کنید و درخت توت قطعا یکی از آنهاست. در حالی که محصول این درخت (توت) در زمان رسیدن بسیار لذیذ است و مورد استقبال پرندگان قرار می گیرد، در باغ شما آشفتگی بزرگی ایجاد می کند.

بهترین و بدترین درختان برای کاشت در نزدیکی خانه

۲- افرای نروژ

درختی چشمگیر است، اما نه آن گونه که در حیاط خلوت کوچک خود می خواهید. این درخت بزرگ مهاجم سیستم ریشه باغ شما را تحت کنترل می گیرد و سایه متراکمی ایجاد می کند که باعث می شود هر روز فکر کنید هوا ابری است و کاشت هر چیز دیگری در باغ را دشوار می کند.

3- بستر مکنون

از نظر ساختاری، بید دیوانه با برگ‌های آبشاری و توده تنه‌اش بسیار زیباست و می‌تواند آن را به یک درخت حریم خصوصی شگفت‌انگیز تبدیل کند. با این حال، وابستگی درخت به خاک مرطوب می تواند مشکلاتی را ایجاد کند زیرا سیستم ریشه مهاجم آن می تواند به پایه ها و سیستم های زهکشی آسیب برساند.

بهترین و بدترین درختان برای کاشت در نزدیکی خانه

4- درخت میموزا

درخت میموزا که اصالتاً چینی است، به دلیل برگ‌های زرد پرش، یک درخت محبوب برای محوطه‌سازی است، اما به دلایل مختلفی بهتر است از آن اجتناب شود. این درخت مهاجم است و غلاف بذر آن برای سگ ها سمی است. پس از این درخت زیبا دوری کنید!

5- سر لیلند

در نهایت سرویس لیلاند درختی است که نباید در اطراف منزل استفاده کرد. سرو لیلاند به سرعت رشد می کند، بسیار بزرگ و نزدیک به سازه ها می شود و جریان نور و هوا را مسدود می کند.