بیش از 15000 نفر از پرسنل پزشکی ایران برای کمک رسانی به غزه آماده می شوند

بیش از 15000 نفر از پرسنل پزشکی ایران برای کمک

انتخابتو و به نقل از وبدا: محمدحسین زارع زاده گفت: 10 ماه از آغاز موج گسترده جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه می گذرد و در شرایطی که جامعه جهانی در برابر این گونه اقدامات سکوت کرده و با سهل انگاری به وظایف قانونی خود عمل نمی کند، این رژیم کودک در حال کشتار جدید است. و هر روز جنایات وقیحانه تری مرتکب می شود.

وی افزود: شهید دکتر. به خاطر قتل اسماعیل هانیه در خاک جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد یعنی ما حق داریم قاطعانه پاسخ دهیم و خون این شهید والامقام بی پاسخ نخواهد ماند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی با تاکید بر افول رژیم صهیونیستی گفت: این گونه اقدامات تروریستی رژیم غاصب که بدون پاسخگویی در ماه های گذشته شاهد آن بوده ایم، نشانه نزدیک شدن به پایان است، خواهیم دید. به امید خدا به زودی زندگی این باند جنایتکار.

زارع زاده وی با اعلام آمادگی برای کمک رسانی به مردم مظلوم غزه، موافقت کرد و گفت: اگر دسترسی مناسب به نوار غزه فراهم شود، بسیاری از همکاران ما در ایران حاضرند در میدان حضور داشته باشند و خدمات درمانی و بهداشتی به مردم مظلوم ارائه کنند. غزه

در نخستین ماه های حملات رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه، بیش از 15 هزار نفر از تیم بهداشت و درمان این کشور به غزه رفتند و اعلام آمادگی کردند.