بیمه اضافی برای هنرمندان دارنده نشان درجه یک 60 سال و بالاتر رایگان است.

بیمه اضافی برای هنرمندان دارنده نشان درجه یک 60 سال

به گزارش خبرگزاری هابرآنلاین، سید مجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه هنر با اشاره به روابط عمومی صندوق قرض الحسنه هنر، تجلیل از هنرمندان صاحب نام در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری در سراسر کشور را از اولویت های اصلی برشمرد. وی ضمن تدوین برنامه های حمایتی از این مجموعه اعلام کرد هنرمندان بالای 60 سال دارای نشان درجه یک هنرمند به همراه همسر خود از صندوق اعتباری هنر بیمه تکمیلی رایگان دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه حمایت و حمایت مستمر از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر از سیاست های مهم صندوق اعتباری هنر است، گفت: صندوق برای حمایت از این اعضا برنامه ها و سیاست هایی دارد. سیاست های مختلفی اتخاذ شده است که بیمه تکمیلی ثبت نام رایگان یکی از این سیاست های حمایتی برای هنرمندان 60 سال به بالا است که دارای نشان درجه یک هنری هستند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به جزئیات این اقدام گفت: در راستای نیازهای ویژه اعضای این گروه سنی، کل هزینه ثبت نام تکمیلی در قالب طرح «میانگین» اعتبار هنر صندوق بیمه سلامت 980 هنرمند دارای مدرک تحصیلی یکم هنری 60 ₺ سه شنبه صندوق مذکور با پرداخت کامل وجه اعضا و همسرانشان (در مجموع 1900 نفر) ثبت نام کرد.

پوراحمدی با بیان اینکه این طرح برای حمایت و چاره اندیشی برای وضعیت هنرمندان پیشکسوت و صاحب نام انجام شد، اظهار داشت: یکی از دغدغه های مهم صندوق قرض الحسنه هنر کاهش فشارهای مالی ناشی از هزینه های درمانی است. کاهش نگرانی هنرمندان پیشکسوت و خانواده هایشان.

ثبت نام 10 روز بیمه درمانی تکمیلی هنرمندان، نویسندگان، خبرنگاران و فعالان قرآن و عترت از 19 تا 29 شهریور از طریق سفیر ویژه صندوق هنر به نشانی honarcredit.ir/app و یا از طریق سایت صندوق هنر Profile.honarcredit. به پایان رسید.

23455

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین