بیوگرافی شقایق دلشاد; از مدلینگ تا عاشقانه (تصاویر)

بیوگرافی شقایق دلشاد از مدلینگ تا عاشقانه تصاویر

شقایق دلشاد هم مانند سولماز حصاری یکی از مدل های امروزی ایرانی است که بیوگرافی او بسیار بحث برانگیز و خواندنی است. می توان گفت شهرت او بیشتر از اینکه بازیگری باشد از حاشیه بودن می آید! در بیوگرافی شقایق دلشاد می خوانیم که چگونه او وارد دنیای مد شد و سپس از دنیای طراحی لباس به بازیگری رفت.

31

بیوگرافی دیزی مبارک

شقایق دلشاد در 29 خرداد 1367 در تهران به دنیا آمد. او 5 خواهر و 2 برادر دارد و خانواده اش به خصوص مادرش مذهبی بودند. شقایق از کودکی آرزوی شیرین بازیگر شدن را داشت و در جوانی اشتیاق زیادی برای ورود به این عرصه از خود نشان داد. همانطور که گفتیم دینداری خانواده و مقاومت مادرش مانع از ورود او به این عرصه در آن سال ها شد.

اما همه اینها باعث نشد که شقایق دلشاد از دنیای هنر دور شود. او در دوران دانشجویی با طراحی لباس و مدیریت کسب و کارهای موفق، دامنه استعدادهای هنری خود را کشف کرد. در همان زمان یکی از آشنایان به او پیشنهاد داد برای یک فیلم تست بازیگری بدهد. این رفت و آمدها در نهایت منجر به حضور او در فیلم Suiter شد. حضور بعدی او در مقابل دوربین به سال 2013 برمی گردد و در فیلم “سپیده دم شب” به تصویر کشیده شده است.

32

اما در سال 2014 نقش بهتری به شقایق دلشاد داده شد و او توانست در سریال کیمیا نقش یک دختر افغان را بازی کند. در این زمان، شگایگ 27 ساله بود و پر از هیجان در مورد بزرگ شدن در دنیای هنر.

به همین ترتیب، بازی شقایق دلشاد در نقش پرستار شیرین بیمارستان روانی در سریال شهرزاد با آن ابروهای گشاد و مشکی جذاب به نظر می رسید.

33

شقایق دلشاد می گوید پیروی از الگوی حجاب اسلامی و عمل در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام باعث شد که مخالفت اولیه خانواده اش از بین برود و او در فعالیت های هنری خود همراهی و هماهنگی پیدا کند. .

شقایق دلشاد در مدلینگ

اما این روزها شگایگ در زمینه مدلینگ پیشرفت زیادی داشته است و می تواند به صورت حرفه ای در کشورهای دیگر مانند گرجستان، مالزی و ترکیه این کار را انجام دهد. البته او به عنوان مدل در تمام فعالیت هایش با روسری اسلامی ظاهر می شد.

به گفته او در حال حاضر از کشورهای غربی پیشنهادهایی برای کار در مدلینگ و بازیگری دریافت می کند اما به دلیل روسری نمی تواند این پیشنهادها را بپذیرد. او می گوید فعالیت در چارچوب فرهنگ کشور و مردم ایران فراتر از هیچ توصیه ای نخواهد بود.

34

حاشیه ها اطراف دیزی مبارک

همانطور که احتمالا در ویدئوهای مختلف دیده اید، دیدار شقایق دلشاد با محافظانش جنجالی بوده و انتقادات زیادی را به همراه داشته است. همینطور این خانم مدل ماشین بنز خود را نشان داد و به خبرنگار گفت: داشتن خوب و شیک است! برای پیروانش چندان خوشایند نبود.

یکی دیگر از جنبه های دلشاد این است که او عاشق بازی مقابل حامد بهداد است و به گفته خودش همیشه عکس و پوستری بزرگ از حامد بهداد را در خانه اش به دیوار آویزان می کند و از آن به عنوان تصویری از کیهان خود برای ایفای نقش های متضاد و مکمل استفاده می کند. . بهداد فکر کرد!

این فیلم با کلیپی جنجالی، صحنه های فرعی و ماجراهای دیگر این شخصیت، فساد بی سابقه شقایق دلشاد را در سینمای ایران آشکار می کند و اینکه او از تعداد هوادارانش بیشتر از محمدرضا گلزار می داند.

35

داستان عشق دیزی مبارک

به گفته خود شقایق دلشاد عشقی یک طرفه داشته و طرف مقابل در زمانی که اصلا انتظارش را نداشت او را ترک کرد. فردی که شکست عاطفی را تجربه کرده هنوز ازدواج نکرده است و به گفته خودش غم شکست عشقی و مشکلاتی که در پی آن به وجود آمده هنوز تا حدودی بر دوش اوست!

فعالیت ها ورزش دیزی مبارک

شقایق دلشاد در عرصه ورزش نیز فعال است و بیشتر به بدنسازی و موی تای می پردازد. او البته به دنیای فوتبال هم علاقه دارد و مدت هاست که با پیگیری مسابقات این تیم از هواداران پر و پا قرص تیم پرسپولیس است.

حتی گفته می شود او یک بار برای تماشای بازی تیم محبوبش با لباس مردانه به ورزشگاه رفته بود اما متاسفانه دستگیر و از استادیوم خارج شد. او که در حال حاضر یک استقلالی تمام عیار است، به دلیل باخت پرسپولیس و برداشت فوق العاده اش از این اتفاق، تیم محبوبش را تغییر داد!

36

منبع: ستاره