بیوگرافی پنه لوپه کروز / از این بازیگر چه می دانیم؟

بیوگرافی پنه لوپه کروز از این بازیگر چه می

نام: پنه لوپه کروز – پنه لوپه کروز

تولد: 1353/02/08 (سن: 50 سال)

حرفه: بازیگر، کارگردان، نویسنده

سال بهره برداری: از سال 1368 تا امروز

همسر: خاویر باردم

تعداد فرزندان: 2

پنه لوپه کروز سانچز در 28 آوریل 1974 (2/8/1353) در آلکوبنداس اسپانیا به دنیا آمد. او بیشتر دوران کودکی خود را در خانه مادربزرگش گذراند و از آن زمان تاکنون نقش های مختلفی را برای سرگرمی دوستان و والدینش بازی می کند.

پنه لوپه کروز

پنه لوپه که در کودکی به باله و همچنین حرفه بازیگری علاقه داشت، در سال 1989 به مدت 9 سال در کنسرواتوار ملی اسپانیا به تحصیل باله کلاسیک پرداخت. او در 15 سالگی از بین 300 شرکت کننده توسط یک آژانس استعدادیابی بازیگری انتخاب شد. او برای بازی در موزیک ویدیو “La Fuerza del Destino” انتخاب شد و اولین حضور جدی خود را در فیلم درام در نقش دختری به نام “سیلویا” در سال 1992 انجام داد.خامون خامون(اسپانیایی: Jamon؛ Jamon) بازی کرد.

آن بازی پنه لوپه او برای این نقش نقدهای مثبت و منفی زیادی دریافت کرد و کروز با بازی در این فیلم جایزه گرفت. ظاهرا پنه لوپه که برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد آخرین بار در فیلم اسپانیایی چشمان خود را باز کن به کارگردانی الکساندر آمانبار در نقش سوفیا در سال 1997 بازی کرد.

پنه لوپه کروز

روابط عاشقانه پنه لوپه کروز

پنه لوپه یکی از بازیگرانی بود که بسیاری از مردان جذاب هالیوود را دیوانه کرد. از جمله این بازیگران می توان به تام کروز، مت دیمون، اورلاندو بلوم، متیو مک کانهی و … اشاره کرد. می توانیم اسامی را لیست کنیم.

روابط عاشقانه پنه لوپه کروز

اما بالاخره با همبازی اش در سال 2007 خاویر باردم در فیلم ویکی بارسلونا حاکم وودی آلن آنها پس از سه سال رابطه عاشقانه در سال 2010 با هم درگیر شدند و ازدواج کردند.

خاویر باردم پنه لوپه کروز

خانه ویلایی لوکس پنه لوپه کروز

خانه ویلایی لوکس پنه لوپه کروز

پنه‌لوپه کروز، بازیگر برنده اسکار، خانه‌ای در سانست استریپ در لس‌آنجلس به قیمت 3,695,000 میلیون دلار خریداری کرد. این خانه یک ویلای مجلل 3334 فوتی با چندین اتاق خواب، حمام مجلل و اتاق خدمتکار، درهای چوبی کنده کاری شده است. خروجی آن حیاط تزئین شده است. علاوه بر یک حوض زیبا، کفپوش بامبو و یک آشپزخانه بزرگ نیز وجود دارد.

منبع: انتخابات