تجلیل از افسر اسدی در شیراز/ افتتاح تالار امین تارخ در شیراز

تجلیل از افسر اسدی در شیراز افتتاح تالار امین تارخ

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، چندی پیش به بهانه افتتاح پردیس سینمایی امین تارخ در شیراز، منصوره شادمنش هنرمند و همسر فقید تارخ از زحمات و حضور چندین ساله اسدی اسدی بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما تجلیل کرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم اصغر همت بازیگر و اسدی همسر این افسر نیروی انتظامی وی را همراهی می کردند.

افسر اسدی که گفته می شود در سال های اخیر به دلیل بیماری کمتر فعالیت داشته است، سال گذشته در فیلم «در انتظار گودو» ساخته مازیار لرستانی بازی کرد.

علاوه بر این، بازی او در «روسری آبی» رخشان بنی اعتماد و «ابور از غبار» پوران درخشانده از مهم ترین نقش های او در عرصه سینماست. «در جستجوی شهر»، «روزهای انتظار»، «گذر از غبار»، «زمان از دست رفته»، «سربلند»، «تهران نو»، «بچه ها»، «جمدران»، «تا آمدن احمد» «ملی» و «ریحانه»، «تنهایی در تاریکی»، «زرفه»، «دزدهای مادربزرگ»، «وزیر مختار»، از جمله فیلم‌های «راه‌های نرفته» و «رضا» نیز از جمله سریال‌هایی هستند که اسدی بازی کرد.

افشار اسدی در دی ماه 1336 در شهرستان میانه متولد شد و در سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت داشت و شعر نیز سروده است.

افسر اسدی چند سال پیش گفته بود: به نظرم سینما در مقطعی خانواده شد. هر کدام از هنرمندان یک تیم تشکیل دادند و وقتی آسیا را خواندیم آسیاب از حلقه بیرون آمد! پیش از این گروه هایی بودند که سال ها عرصه سینما را در دست داشتند و بیرونی های درخشان امروز و بازیگران آشنای گذشته کم رنگ شده اند.

24355

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین