تماشای این برنامه به نفع شماست!

تماشای این برنامه به نفع شماست

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، اولین قسمت از رئالیتی شو «کرمانی» با شعار تماشای این برنامه به نفع شماست از 17 خرداد ماه از شبکه فیلمو پخش می شود.

رئالیتی شو کرمانی به تهیه کنندگی محمد سلوکی و کارگردانی محمدرضا رضاییان سه شنبه هر هفته ساعت 8 صبح روی پلتفرم فیلمو می باشد. هدف این برنامه ترویج سرمایه گذاری جمعی و رونق بنگاه ها و ایجاد فرصت های جدید سرمایه گذاری است.

در این برنامه که 50 تیم با شرایط لازم برای تامین مالی جمعی شرکت خواهند کرد، در هر بخش دو تیم برنامه های خود را در زمینه های اقتصادی، مدیریتی، کارآفرینی و … آماده می کنند. به سه متخصص در زمینه های خود ارائه خواهد شد. در نهایت، تیم‌های برتر مجوز راه‌اندازی کمپین تامین مالی جمعی را در پلتفرم سرمایه‌گذاری جمعی KarenCrad دریافت خواهند کرد.

تماشای این برنامه به نفع شماست!

تماشای این برنامه به نفع شماست!

این برنامه با ارائه بستری امن و شفاف، سرمایه گذاری را برای افراد با تمام سطوح دانش و تجربه مالی آسان می کند. مردم می توانند با سرمایه گذاری حداقل 500 هزار تومانی در طرح های برنده در سود این طرح ها سهیم باشند و به رونق کسب و کار کمک کنند.

پلتفرم تامین مالی جمعی Carnekrad با حمایت بانک کارآفرین و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری شروع به ساختن واقعیت خود کرده است.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین