تولید 8 محصول فناورانه حلال خوراکی

تولید 8 محصول فناورانه حلال خوراکی

انتخابتو به نقل از سازمان غذا و دارو، حسین رستگر با بیان اینکه در سال گذشته 80 طرح کاربردی و تحقیقاتی در حوزه حلال توسعه یافته است، گفت: ارزیابی ریسک آلاینده های پرخطر در حوزه های آرایشی-بهداشتی، فرآورده ها. ، انواع نان مصرفی خانوارها، گردو و قهوه بوداده، عسل تعیین روش های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی مانند پیش بینی خواص فیزیکی و شیمیایی، تعیین منشاء بافتی ژلاتین، اندازه گیری SPF ضد آفتاب، اندازه گیری. فرمالدئید منشا شیر موجود در انواع پنیر در لوازم آرایشی و بهداشتی در این منطقه است.

او توجه خود را به توسعه محصولات جلب کرد از نظر فن آوری و هلال افزود: از جمله محصولات تولید شده در این زمینه می توان از فیلم خوراکی حاوی پروتئین و اسانس در نگهداری پنیر، تهیه فرمولاسیون جایگزین گیاه به جای لبنیات، جلوگیری از تشکیل پنیر با اثر پوششی نشاسته سیب زمینی حاوی اسیدهای آمینه منتخب استفاده کرد. ترکیبات سرطان زا در مرغ سرخ شده تولید ماست سنتی با استفاده از باکتری های اسید لاکتیک جدا شده از سبزیجات. تخمیر شده را می توان ذکر کرد.

رئیس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو گفت: تولید الیاف هیدرولیز شده داخلی مرغ سرخ شده شامل کردن میکو پروتئین به جای گوشت مرغ، تولید شیر فنیل آلانین در فرمول بندی افراد فنیل کتونوری و تولید برگر حاوی میکو پروتئین به جای گوشت قرمز با روش از نظر فن آوری تمام شده