جانی دپ جشنواره فیلم رم را به پایان می رساند!

جانی دپ جشنواره فیلم رم را به پایان می رساند

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، فیلم جدید جانی دپ به نام «مودی» روز شنبه 26 اکتبر (5 آبان) نوزدهمین جشنواره فیلم رم 2024 را به پایان می رساند و ساکنان این شهر اکنون بی صبرانه منتظر حضور بازیگر محبوبشان روی صحنه هستند.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در واقع نقطه برجسته جشنواره 10 روزه جشنواره امسال، بدون شک حضور جانی دپ در روز شنبه برای تبلیغ فیلم «مودی» خود بود. این فیلم که اولین بار در جشنواره فیلم سن سباستین به نمایش درآمد، داستان 3 روز آشفته زندگی آمادئو مودیلیانی نقاش و مجسمه ساز مشهور ایتالیایی را روایت می کند.

این در حالی است که در رویدادی خارج از جشنواره فیلم، فیلم دپ جمعه شب در همین شهر جایزه کاپری کالت را دریافت می کند.

بری نویدی تهیه کننده «مودی» که دوست دیرینه آل پاچینو است، جمعه شب جایزه کاپری را دریافت خواهد کرد. نویدی در این فیلم همچنین نقش مجموعه دار آثار موریس گاگنانت را بازی می کرد که تحت تاثیر مودیلیانی قرار داشت.

جایزه کاپری توسط موسسه کاپری، یک سازمان غیرانتفاعی که جشنواره سالانه فیلم کاپری را برگزار می کند، اهدا می شود. بیست و نهمین جشنواره سالانه کاپری که از 27 دسامبر به کارگردانی لینا ورتمولر آغاز شد، سال گذشته جایزه بهترین فیلم را به فیلم مستقل «قربانی میراندا» به کارگردانی میشل دونر اهدا کرد.

در این جشن فهرستی از مهمانان صنعت فیلم ایتالیا و فراتر از آن، از جمله برنده اسکار بیلی آگوست و تهیه کنندگان برنده اسکار دانته فرتی و فرانچسکا لو شیاوو به نمایش گذاشته می شود. در این مراسم علاوه بر ریکاردو اسکامارسیو و آنتونیا دسپلات، نام های معروف ایتالیایی دیگری مانند انریکو وانزینا، ماسیمو جینی، لینا ساستری و… نیز حضور خواهند داشت.

«مودی» مهارت های کارگردانی دپ را به نمایش می گذارد و فراتر از کلیشه های جریان اصلی است. این فیلم با بازی آل پاچینو و ربکا هال به هنر، روابط و مبارزات شخصی مودیلیانی می پردازد.

دپ با ایجاد بازاری داغ برای بلیت های این فیلم، روز شنبه به میان جمعیت در این جشنواره می رود.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین