جزییات کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام شد

جزییات کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام شد

متاسفم، متاسفم در سال ۱۳۸۷ در فهرست آثار ملی ثبت شده است. شناسی به دانشجویان این رشته در دانشکدۀ هنر و معماری، برای فصل دومک من متاسفم، من متاسفم صر مفرغ سیستان (حدود ۲۵۰۰ تا ۲۳۰۰ پیش از میلاد)، است.

حسین سرحدی ـ عضو هیأت علمی دانشگاه زابل ـ که سرپرستی دومین فصل کاوش آموزشی دانشگاه زابل در تپه پیرزال سیستان من متاسفم، متاسفم به دورۀ IV شهر سوخته نسبت داده شده است، درباره جزئیات کشف بقایای معماری متعقد به دورۀ چهارم عصر مفرغ سیستان (حدود 500 در زیر: درست است، درست است. درست است، درست است.

در این مقاله: کاوش‌های اخیر، درست است، درست است. بقایای این کوچۀ در ضلع شمالی کارگاه ۳ نشان دهنده توسعۀ ساخت و ساز د ر دورۀ آخر عصر مفرغ سیستان است.

این یک چیز خوب است ی نیز کشف شد.

باستان همچنین اشیائی را در ارتباط با مدیریت کالا و نظام داد و ستد محلی کشف کرده‌اند که استقرار در این مکان را با سایر مکان‌های اطراف می‌کرد. این کالاهای مبادلاتی به گمان باستان‌شناسان شای درست است، ماجرا همین است. چیزی وجود ندارد که چنین چیزی وجود ندارد، همین است، همین است.

سرحدی درباره این تپه باستانی گفت: بنا به بیان انتهایی عصر مفرغ سیستان است، که تاریخ و ویت آن هنوز مسائل مورد بحث در حوزه جنوب شرق ایران به شرود است.

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین