جناب امینی اصل! حداقل تا ده و ده دقیقه صحبت نکنید.

جناب امینی اصل حداقل تا ده و ده دقیقه صحبت

این روزها ویدئویی از احساساتی شدن مرتضی امینی تبار در یکی از برنامه های ویژه محرمی در فضای مجازی منتشر شده است.


بهترین: این روزها ویدئویی از احساساتی شدن مرتضی امینی تبار در یکی از برنامه های ویژه محرم در فضای مجازی منتشر شده است. در واقع شهرت این روزهای او مدیون شخصیت میثم مالکی نیست. البته او برای همین شخصیت میثم را قدردانی نکرد. در نهایت زخم دیده شد و می شد میثم را به یک شخصیت ماندگار در ذهن مخاطب تبدیل کرد، اما آقا مرتضی ترجیح داد به معمولی ترین شکل ممکن سریال را ترک کند.

داستان از اینجا شروع شد

مرتضی امینی تبار در تابستان 1378 در قم به دنیا آمد. البته اصالت او افغانستانی است و ظاهراً پدر و مادرش حدود 25 سال پیش از افغانستان به ایران مهاجرت کرده اند. این مهاجرت نیز زمینه ساز زندگی و آغاز فعالیت هنری او شد. او در بخشی از گفت و گو با علی میرمیرانی گفته است که مدت ها در قم مخفیانه درس تئاتر می خواند. اگرچه پدرش به دلیل افغانی بودن فرزندش به پیشرفت پسرش امیدوار نبود، اما اکنون با مرتضی معروف هستیم.

اما پیشرفت عجیب او را تنها با بازی در مجموعه تلویزیونی «قوغ کاری» نمی توان ارزیابی کرد. شاید به واسطه حضور در برخی محافل از جمله برنامه های مذهبی توانسته به تریبون های بیشتری راه یابد. در واقع بازدید شهروندان از حوزه هنری قابل تحسین است، اما شاید بهتر باشد در چارچوب خاصی نظرات خود را بیان کنند. به هر حال مرتضی امینی تبار یکی از نقش های اصلی سریال ذوب کاری بود و همسرش خطیره حاتمی با وجود تمام ایرادات فنی بازی توانست محبوبیت زیادی کسب کند.

جناب امینی اصل!  حداقل تا ده و ده دقیقه صحبت نکنید.

خوب، در حالی که او می تواند با حضور در اثری که در همه ابعادش دیده می شود، حداقل به کمترین میزان محبوبیت برسد، اما چقدر خوب است که با تمرین بیشتر دوباره همان مسیر را طی کند. اگر در هیچ زمینه ای نظرش را نمی گفت و چارچوب را می دانست بهتر بود. بهتر بود به ندای حسرت دوست گمشده اش کمبوجیه پاسخ می داد و به بهانه ای دوباره وارد مشاغلی مثل ژور کاری می شد تا حداقل در همان نقش های میشم بماند.

جناب امینی اصل!  حداقل تا ده دقیقه بعد از آن صحبت نکنید.راجناب امینی اصل!  حداقل تا ده دقیقه بعد از آن صحبت نکنید.

آقا مرتضی بازیگر تئاتر!

امینی تبار این شب ها با نمایش «ده و ده دقیقه» روی صحنه رفت. البته او تنها مجری این نمایش است و یک ساعت اجرا دارد. البته نظرات زیادی در مورد کیفیت این نمایش وجود دارد. به عنوان مثال کاربری به نام ثریا در مورد این سریال چنین نوشته است: “اول سریال را دوست نداشتم. چرا؟ چون نقش بازی و داستان مشخص نبود. او چه می خواست بگوید؟” تنها پس از ده دقیقه گزارشی علمی پیدا کرد که می گفت: “مغز انسان همچنان در حال کار است و سعی در انتقال خاطرات دارد و این جمله باعث شد نویسنده و کارگردان با گوش دادن به موسیقی علی سورنا اثری خلق کنند.” این نمی تواند تئوری باشد. آن را به یک داستان تبدیل کنید. چند داستان غیرمرتبط وجود داشت و هیچ کدام جالب نبود.»

جناب امینی اصل!  حداقل تا ده دقیقه بعد از آن صحبت نکنید.

نظر کاربران در مورد امینی تبار چیست؟

میرزا تقی خان: در دو دوره از زندگی ام احساس می کردم بازیگری ساده است و می توانم آن را انجام دهم. اولین بار: وقتی فصل 1 ظور کاری پخش شد و اجرای مرتضی امینی تبار را دیدم. بار دوم: وقتی اجرای مرتضی امینی تبار را در قسمت 1 فصل 2 ژوگ کاری دیدم. وای مهدویان این بازیگر از دستش بر نمیاد.


– علیرضا: این بنده خدا از تبار امینی است، نیتش خیر است، اما در نهایت در اجرا مشکل دارد. آیا می گویید نه دوباره فصل دوم سریال کاری را تماشا کنید؟


سمیرا: من او را دوست دارم اما ای کاش هرگز بازی نمی کرد. در جایی گفته بود که معلم زبان است. قسم می خورم که در آنجا موفق تر هستم.


فرش بهشتی_اف پلاس

Shab_F Plus




نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.






ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 9.5 میلیون تومان


دامپزشکی در E





به گزارش رسانه انتخابتو