حمله کیهان به ناصر ملک مطیعی 6 سال پس از مرگش/ هدف سازندگان فیلم پا چه بود؟

حمله کیهان به ناصر ملک مطیعی 6 سال پس از

به گزارش انتخابتو، روزنامه کیهان نوشت: هدف تهیه کنندگان فیلم «نقش نگار» از حضور این بازیگر (که سابقه ریشه در سینمای فارسی دارد) در این فیلم چه می تواند باشد؟

آیا می خواستند از استعدادهای این بازیگر هشتاد ساله استفاده کنند؟! آیا بازیگر دیگری نمی توانست این نقش را بازی کند؟ آیا قصد تهیه کنندگان جز دلجویی و تجلیل از بازیگری بود که کار خشن سینمای ایران را پشت سر گذاشت و در گفت و گو با برنامه هفت از مردم ایران خواست تا او را ببخشند؟!

در واقع علت انتخاب بازیگر سینمای ایرانی (برای این کار جشنی هم برپا کردند) عوامل تهیه کننده فیلم «نگاش نگار» چه بود؟ مگر می شود آقایان معتقد بودند در این سال هایی که از اوج بازیگری در سینمای مبتذل فیلمفارسی خانه نشین شده بود حقش را ضایع کرده است؟ آیا این بدان معناست که او به ناحق از صحنه سینمای ایران کنار گذاشته شد و باید به همین ترتیب وارد سینمای پس از انقلاب شود؟!

پاسخ این پرسش ها از دست دست اندرکاران فیلم مورد نظر و حتی از محتوا و ساختار فیلم های قبلی کارگردان محترم که فارسی و مبتذل بودند به خوبی مشهود بود. دوستان فیلمساز تمایل شدیدی به کنار گذاشتن فیلم فارسی داشتند و شاید می خواستند از طریق این نوع سینمای جعلی عناصری اصیل را معرفی کنند. !

23302

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین