کیک کاکائویی فندقی شکلاتی بریتونا

کیک کاکائویی فندقی شکلاتی بریتونا - 34 گرم، بسته 24 عددی

کیک کاکائویی مشاهده محصول در دیجی کالا

مشاهده محصول در دیجی کالا کیک کاکائویی

کیک کاکائویی فندقی بریتونا شاتوت، تجربه همزمان سه طعم مختلف؛ تجربه ای لذت بخش و جذاب برای عاشقان کیک و کاکائو. اگرچه شکلات می تواند شکلات تیره، شیری یا سفید باشد، اما انواع آن از نظر طعم و مواد اولیه متفاوت است. این کیک معمولا با خامه یا گاناش شکلاتی تزیین می شود و طعم بسیار لذیذی دارد. گاناش یک خمیر شکلاتی است که معمولا برای تزئین کیک و دسر استفاده می شود. آجیل گاناش شکلاتی واقعی حاوی مغزهای خوراکی مانند بادام، بادام زمینی یا پسته است که به ترکیب شیرین و تلخ گاناش طعم خاص و رضایت بخشی می دهد. این کیک ها با طعم های مختلف تجربه ای دلپذیر را به شما ارائه می دهند. وزن هر کیک 34 گرم است.

5 ترفند جادویی برای از بین بردن لکه های شکلات و کاکائو

اگر به دنبال یک کیک شکلاتی خوشمزه و باکیفیت برای ناهار فرزندانتان یا میان وعده ای در محل کار برای خود و عزیزانتان هستید، حتما کیک شکلاتی دانه کاکائو بریتونا را امتحان کنید. میان وعده یا میان وعده ای که شما را به یاد دوران کودکی تان می اندازد. اگر به میوه های شیرین یا مربا علاقه دارید، این کیک هم خوشمزه است و هم انتخاب هوشمندانه ای برای شما. کیک کاکائویی فندقی بریتونا شاتوت را می توانید از سوپرمارکت دیجی کالا از لینک زیر تهیه کنید.

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که مهارت ساخت انواع ویدیوها را در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» برای دیجی کالا دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، امکانات، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، به انتخابتو تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا